حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ردمی K70 مشابه Xiaomi 13T خواهد بود

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

در مراسم معرفی ردمی Note 13 در چین، Lu Weibing به رونمایی سری Redmi K70 تا پایان سال جاری میلادی اشاره کرد. البته به جز این مورد، شیائومی به طور رسمی یا غیررسمی هیچ اطلاعاتی را در مورد این سری از تلفن های هوشمند خود، به اشتراک نگذاشته است. هم اکنون، Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو ادعا می‌کند که طراحی ردمی K70 دارای برخی از جنبه های طراحی Xiaomi 13T خواهد بود.

ردمی K70 با تراشه پرچمدار آینده کوالکام و باتری پرظرفیت در راه است

این بدان معناست که Redmi K70 دارای ماژول دوربین مربعی بوده و سه لنز در این ماژول قرار خواهد گرفت. این گوشی به جای پلاستیک از قاب پشتی شیشه ای برخوردار بوده و از فریم فلزی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. ردمی کی ۷۰ مدتی پیش با شماره مدل 23117RK66C در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود. این بنچمارک نشان داد که تلفن هوشمند مذکور دارای یک تراشه با CPU هشت هسته ای با ساختار ۵+۲+۱ و حداکثر فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز است.

پست Digital Chat Station

مطابق با گزارش Gizmochina، احتمالا Redmi K70 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. البته در حال حاضر نمی‌توانیم این موضوع را تأیید کنیم. با این حال، با توجه به حضور اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در Redmi K60، به احتمال زیاد این دستگاه نیز از تراشه پرچمدار جدید کوالکام برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که همانند Xiaomi 14، ردمی کی ۷۰ از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. نسل قبلی این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد. مدل Pro از مدل استاندارد بهتر است و احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی راهی بازار خواهد شد.

سری ردمی K70 فاقد قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود

نظر شما درباره استفاده از طراحی Xiaomi 13T در ردمی K70 چیست؟ آیا کاربران طرفداران این سبک طراحی تلفن های هوشمند شیائومی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی