حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد: مشکی، خاکستری، بنفش و زرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با نزدیک شدن به بازه زمانی معرفی سری Galaxy S24، اطلاعات بیشتری در مورد پرچمداران آینده سامسونگ فاش می‌شود. طی چند روز گذشته، منابع متعدد ادعا کرده‌اند که گوشی‌های گلکسی اس 24 نمایشگر بسیار روشن‌تری داشته و هر سه مدل از پنل LTPO بهره می‌برند. امروز، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که گلکسی اس 24 سامسونگ قرار است در چهار رنگ اصلی مشکی، خاکستری، بنفش و زرد عرضه شود.

رنگ های گلکسی اس 24 سامسونگ

به‌گفته‌ی راس یانگ، مدیرعامل DSCC (مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر)، Galaxy S24+ ،Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و زرد در دسترس خواهند بود. درحالی‌که رنگ‌های مشکی و خاکستری برای سال‌ها انتخاب اصلی سامسونگ بوده‌اند، بنفش و زرد انتخاب‌های رنگی جالبی هستند. آخرین باری که سامسونگ گوشی گران‌قیمت سری گلکسی اس خود را با رنگ زرد عرضه کرد، با گلکسی S10e بود که رنگ خاص آن زرد قناری بود. همچنین این شرکت کره‌ای آخرین بار از رنگ بنفش در هنگام عرضه سری گلکسی اس 21 استفاده کرد که گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس با فانتوم ویولت ارائه شدند.

رنگ های گلکسی اس 24 سامسونگ

رنگ های گلکسی اس 24 سامسونگ

بنابراین، اگر شخصی هستید که رنگ‌های روشن‌تر و جالب‌تر از مشکی، خاکستری و سفید را دوست دارید، سری Galaxy S24 می‌تواند برای شما مناسب باشد. ادعاهای راس یانگ در گذشته تا حد زیادی مورد اطمینان بوده‌اند، اما تا زمانی که اطلاعات معتبرتری را مشاهده کنیم، باید این شایعه را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیریم.

به غیر از رنگ‌های جدید، شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را به مواد جدیدی مجهز خواهد کرد. طبق گزارش‌های متعدد، گلکسی اس 24 اولترا می‌تواند مانند سری آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی باشد. هر سه گوشی این مجموعه همچنین با پردازنده‌های قدرتمندتر و کارآمدتر، دوربین‌های بهبودیافته و بسیاری از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی ارائه خواهند شد.

دیدگاه شما پیرامون رنگ های گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی