حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با One UI 6.1 ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی و دستیار صوتی را ارائه می‌کند

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته، سامسونگ تراشه Exynos 2400 خود را معرفی کرد که عملکرد هوش مصنوعی 1470 درصد سریع‌تر از نسل گذشته را به‌ارمغان می‌آورد. این چیپست در گلکسی اس 24 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از تمام قابلیت‌های عملکرد هوش مصنوعی برای ارائه بسیاری از ویژگی‌های جدید استفاده کند. درهمین‌راستا، علاوه‌بر سخت‌افزار، گفته می‌شود نسخه آینده رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI 6.1، با ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی و دستیار صوتی پیشرفته AI معرفی خواهد شد.

سامسونگ One UI 6.1

گزارش شده است که هوش مصنوعی محور به‌روزرسانی One UI 6.1 خواهد بود. افشاگر مشهور، Ice Universe، به‌تازگی فاش کرده است که One UI 6.1 ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به‌همراه خواهد داشت و مهم‌ترین به‌روزرسانی هوش مصنوعی سامسونگ در تاریخ خود خواهد بود. این منبع اطلاعاتی همچنین ادعا کرده است که کمپانی کره‌ای می‌تواند یک دستیار صوتی دیجیتال قدرتمند هوش مصنوعی جدید را که توانایی بیشتری نسبت‌به Bixby دارد، رونمایی کند.

سامسونگ One UI 6.1

سامسونگ One UI 6.1

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گلکسی اس 24 بر ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد و سامسونگ حتی می‌تواند گلکسی اس 24 را به‌عنوان یک گوشی کاملاً متبنی‌بر هوش مصنوعی به بازار عرضه کند. ازآنجایی‌که سامسونگ در مورد هوش مصنوعی مولد و قابلیت‌های متن به تصویر بومی Exynos 2400 صحبت کرده است، این امکان وجود دارد که بتوانیم چندین ویژگی Generative AI را در سری Galaxy S24 مشاهده کنیم.

درحالی‌که این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است، همه چیز نشان می‌دهد که هوش مصنوعی محور اصلی گلکسی S24 و One UI 6.1 است که می‌تواند اوایل سال آینده معرفی شوند. پس از عرضه گلکسی اس 24، به‌روزرسانی One UI 6.1 احتمالاً برای همه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون ارائه رابط کاربری One UI 6.1 با تمرکز بر قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی و دستیار صوتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی