حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxOMark نمایشگر سری پیکسل 8 مشخص شد: برترین صفحه‌نمایش موبایل با امتیاز 154

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل، نمایشگر

سری جدید Pixel 8 شامل چندین ارتقای بزرگ نسبت‌به نسل پیشین خود مانند تعهد ارائه آپدیت 7 ساله است. در سطح سخت‌افزاری اما، بزرگترین ارتقاء به نمایشگرهای جدید «Actua» گوگل مربوط می‌شود که منجر شده است نمایشگر سری پیکسل 8 در صدر جدول امتیاز DxOMark قرار گیرد.

امتیاز DxOMark نمایشگر سری پیکسل 8

Pixel 8 Pro در زمینه‌های کلیدی مانند خوانایی و رنگ تسلط کامل خود را نشان داده است. با کسب امتیاز 162 در خوانایی، DxOMark آنچه را که اکثر ما قبلاً به آن شک داشتیم، تأیید می‌کند: نمایشگر Pixel 8 Pro بهترین گزینه برای متن‌های خوانا و تصاویر پرجنب‌وجوش، حتی در زیر نور مستقیم خورشید است. بنابراین، دیگر نیازی به کوچک کردن چشمان خود یا جستجوی سایه برای خواندن ایمیل یا یافتن وبلاگ‌های موردعلاقه خود در شرایط نوری قوی ندارید.

ارزیابی DxOMark همچنین قابلیت‌های لمس و کنترل حرکت گوشی را تحسین می‌کند. Pixel 8 Pro امتیاز قابل‌توجه 160 را در پاسخگویی لمسی به‌دست آورده و تجربه‌ای روان را هنگام پیمایش در صفحات وب یا فیدهای اجتماعی ارائه می‌دهد. اما نکته مهم اینجاست؛ این گوشی در طول تست‌های بازی، برخی ناهماهنگی‌های جزئی را نشان می‌دهد. اگر یک گیمر هستید، ممکن است این چیزی باشد که هنگام انتخاب گوشی بعدی خود به‌خاطر داشته باشید. بنابراین، عملکرد این دستگاه کاملاً بدون عیب نبوده است. همچنین کمترین امتیاز این گوشی به بخش «مصنوعات» مربوط می‌شود، جایی‌که امتیاز قابل‌احترام اما نه خیره‌کننده 121 را به‌دست می‌آورد.

امتیاز DxOMark نمایشگر سری پیکسل 8

امتیاز DxOMark نمایشگر سری پیکسل 8

ازآنجایی‌که کار از راه دور و سرگرمی‌های دیجیتالی در زندگی روزمره ما ریشه دوانده است، خوب بودن نمایشگر یک دستگاه هوشمند امری کاملاً ضروری است. Pixel 8 Pro ثابت می‌کند که توانایی پاسخگویی به این خواسته‌ها را دارد و خود را نه‌تنها یک خرید هوشمند، بلکه ابزاری هوشمند برای زندگی مدرن می‌سازد.

نظر شما درباره امتیاز DxOMark نمایشگر سری پیکسل 8 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی