حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین‌های اصلی وان پلاس ۱۲ لو رفت

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

متاسفانه پرچمدارهای OnePlus با وجود تلاش برای ارائه دوربین جذاب و حتی همکاری با برند Hasselblad اما نتوانسته‌اند خروجی جذابی ثبت کنند. خیلی‌ها امیدوارند با ارتقا مشخصات سخت‌افزاری OnePlus 12 این ضعف پوشش داده شود. به تازگی مشخصات دوربین‌های اصلی وان پلاس ۱۲ لو رفته و حداقل روی کاغذ می‌تواند امیدوارکننده باشد.

مشخصات دوربین‌های اصلی وان پلاس ۱۲

انتظار داریم که در آخرین روزهای پاییز امسال رونمایی از OnePlus 12 انجام شود. هر چند که هنوز تاریخ دقیقی نداریم اما احتمالا پیش از آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی این اتفاق رخ خواهد داد. این رونمایی باید در چین انجام شود و سپس اوایل زمستان به بازار جهانی عرضه شود.

در گزارش جدیدی می‌شنویم که OnePlus 12 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر Sony IMX966 و مجهز به OIS است. این سنسور در اندازه 1/1.4 اینچی تولید شده و لنز روبه‌روی آن دارای فاصله کانونی معادل 23 میلی متر و دیافراگم f/1.7 است.

یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور نیم اینچی با فاصله کانونی ۱۴ میلی‌متری و دیافراگم f/2.2 در کنار دوربین اصلی سعی دارد چشم‌انداز وسیع‌تری را ارائه دهد. این احتمال وجود دارد که حسگر تصویر آن Sony IMX581 باشد.

دوربین سوم دارای لنز تله فوتو پریسکوپی است که به حسگر تصویر 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B مجهز می‌شود. طبیعتا مجموعه لنز این دوربین تله فوتو از OIS پشتیبانی می‌کند. حسگر تصویر نیم اینچی این دوربین پشت لنز تله فوتو دارای فاصله کانونی 70 میلی متری و دیافراگم f/2.5 قرار خواهد گرفت. با توجه به فاصله کانونی این دوربین و دوربین اصلی می‌توان گفت حدودا ۳ برابر بزرگنمایی اپتیکال انجام می‌شود.

در وان پلاس ۱۲ نیز همکاری با برند Hasselblad ادامه پیدا خواهد کرد. این همکاری بیشتر به بخض پردازش تصویر و تصحیح رنگ مربوط می‌شود.

شایعات قبلی به ما گفتند که OnePlus 12 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 2K AMOLED LTPO با رفرش‌ریت 120 هرتز و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه از تراشه هنوز معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 بهره خواهد برد.

انتظار داریم که سیستم‌عامل اندروید 14 با OxygenOS 14 در بخش نرم‌افزار حضور داشته باشد. متاسفانه درباره تعهد آپدیت وان پلاس برای پرچمدار جدیدش اطلاعی در دست نیست.

همچنین احتمالا وان پلاس ۱۲ دارای یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات برای دوربین سه‌گانه اصلی وان پلاس 12 مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)