حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با این قاب آیفون ۱۵ پرو مکس خود را شبیه به Nothing Phone کنید!

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

زمانی بود که دایره‌ای را از قاب پشتی قاب آیفون جدا می‌کردند تا لوگوی این شرکت حتما قابل دیدن باشد، یادتان هست؟ حال این‌که تصور کنیم کسی بخواهد این لوگو را بپوشاند و آیفون خود را شبیه به یک برند نوپا کند، کاملا عجیب به نظر می‌رسد. با این حال اگر اهل تصمیمات عجیب هستید، می‌توانید با این قاب آیفون ۱۵ پرو مکس خود را شبیه به Nothing Phone کنید!

قاب خاص آیفون ۱۵ پرو مکس

برند معروف لوازم جانبی CASETiFY در گذشته با فرنچایزهایی مانند Hello Kitty برای برندسازی مشترک همکاری کرده است. این برند در حال حاضر یک همکاری جدید با Nothing تدارک دیده تا قابی برای iPhone 15 Pro Max عرضه کند که آن را شبیه به ناتینگ فون کند.

طبیعتا هرقدر این همکاری تبلیغاتی باشد اما نمی‌توان کتمان کرد که اضافه کردن ظاهر آن LEDها به پشت یک موبایل ساده با قاب جانبی می‌تواند جالب باشد. هر چند جزئیات زیادی درباره این بخش ارائه نشده و مشخص نیست که این‌ها LED واقعی هستند یا صرفا ظاهر آن را دارند.

این قاب‌ها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهند شد. همانطور که می‌بینید لوگوی اپل نیز زیر طراحی آن پوشیده می‌شود و فقط مجموعه دوربین است که هویت آیفون‌های جدید را به نمایش می‌گذارد.

البته از یاد نبرید که این قاب‌ها واقعا گران بوده و اگر تصمیم به خرید دارید باید قیمت ۶۸ دلار را برای نمونه‌ای که محافظ دوربین و ضربه‌گیر گوشه‌ها ندارد، بپردازید. همچنین در تعداد محدودی تولید می‌شوند.

این قاب‌ها در حال حاضر برای آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس در دسترس هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید چنین ایده‌ای موفق خواهد بود یا صرفا یک حرکت تبلیغاتی بوده و “تولید محدود” بیشتر نقش جلوگیری از ضرر را دارد تا خاص بودن محصول؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)