حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه نمایشگری سری Pixel 9 و Pixel Fold بعدی افزایش خواهد داشت

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

فقط چند روز از رونمایی سری پیکسل ۸ گوگل می‌گذرد اما شایعات درباره سری پیکسل ۹ و حتی پیکسل فولد ۲ منتشر می‌شوند. به تازگی می‌شنویم که اندازه نمایشگری سری Pixel 9 و Pixel Fold بعدی افزایش خواهد داشت.

افزایش اندازه نمایشگری سری Pixel 9

راس یانگ از منابع نزدیک به صنعت، جزئیاتی را در مورد اندازه صفحه نمایش سری Pixel 9 گوگل منتشر کرده است. او به این نکته اشاره می‌کند که این دستگاه‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی خود از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری برخوردار خواهند بود.

توییت یانگ به وضوح نشان نشان می‌دهد که گوگل روی بزرگ‌تر کردن صفحه نمایش محصولات زیر تمرکز دارد:

  1. ۱- پیکسل 9a
  2. ۲- پیکسل 9
  3. ۳- پیکسل 9 پرو
  4. 4- پیکسل فولد ۲

متاسفانه درباره ابعاد دقیق صحبتی نشده و فقط به صورت کلی به افزایش اندازه نمایشگر اشاره می‌شود. گوگل پیکسل ۸ با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ارائه می‌شود، در حالی که پیکسل ۸ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است.

چرا گوگل نمایشگرهای بزرگتر را انتخاب می کند؟ یک پاسخ ممکن، تقاضای روبه‌رشد برای صفحه نمایش‌های بزرگتر است که تجربه چند رسانه‌ای بهتر را تسهیل می کند. علاوه بر این، رقبای گوگل نیز احتمالا به فکر افزایش اندازه نمایشگر هستند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که گوگل هم از همین روش پیروی کند.

با این حال، این حرکت سوالاتی را در مورد ارگونومی و سهولت استفاده ایجاد می کند. آیا نمایشگر بزرگتر قابلیت استفاده با یک دست را به خطر می اندازد؟ و در مورد عمر باتری چطور؟ صفحه نمایش های بزرگتر اغلب انرژی بیشتری مصرف می کنند، بنابراین باید دید گوگل چگونه با این مشکل مقابله خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اندازه مناسب یک موبایل برای شما چقدر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)