حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت سری آیفون ۱۶ اپل باریک‌تر خواهد شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شاید آنقدر با بدنه تیتانیومی و کاهش وزن سری آیفون ۱۵ پرو مشغول شده باشید که به افزایش ضخامت آن توجه نکردید. در حقیقت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس ۰.۴ میلی‌متر ضخیم‌تر از نسل قبلی خود هستند. به نظر می‌رسد که iPhone 16 Pro این موضوع را برطرف خواهد کرد. در گزارشی می‌شنویم که ضخامت سری آیفون ۱۶ اپل باریک‌تر خواهد شد.

ضخامت سری آیفون ۱۶ اپل

آنطور که شنیده می‌شود به لطف کاهش ضخامت قاب در سری iPhone 16، می‌توان از این سری را به عنوان دستگاه‌های باریک تر و ظریف‌تر نسبت به سری iPhone 15 یاد کرد.

شایعه شده که سری آیفون ۱۶ به نوع جدیدی از مواد برد مدارچاپی یا PCB مجهز می‌شود. این نوع جدید از نسل فعلی نازک‌تر است و بنابراین به دستگاه‌های نسل بعدی کمک می‌کند تا به نوبه خود باریک‌تر شوند.

این مواد جدید RCC با Resin-coated copper foil نام دارد. در حقیقت “فویل مسی با روکش رزین” به لطف داشتن چسب مورد نیاز مدار چاپی به صورت پیش‌فرض، ضخامت کمتری خواهد داشت.

این نسل جدید موارد برای ساخت تمام محصولات الکترونیکی مانند ساعت هوشمند، تبلت، موبایل هوشمند و دیگر موارد استفاده خواهد شد تا ضخامت محصولات کاهش پیدا کند.

این شایعه در کنار انتظار پیشرفت در بحث نمایشگر، دوربین و تراشه سری آیفون ۱۶ می‌تواند آینده جذابی برای محصولات موبایلی اپل ترسیم کند. پیش‌تر در ترنجی خواندیم که تراشه اپل A18 برای آیفون ۱۶ و A18 Pro برای آیفون ۱۶ پرو توسعه داده خواهد شد.

تراشه اپل A18 برای آیفون ۱۶ و A18 Pro برای آیفون ۱۶ پرو توسعه داده خواهد شد

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ضخامت موبایل چقدر برای‌تان اهمیت دارد.؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)