حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویرایش تصویر مولد هوش مصنوعی به اینستاگرام اضافه خواهد شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی، متا، هوش مصنوعی

به مانند اکثر رویدادهای اخیر، رویدا Connect متا نیز پر از کلیدواژه “هوش مصنوعی” بود. یکی از این موارد که شاید به زودی لمس‌ش کنید، ویرایش تصویر مولد هوش مصنوعی به اینستاگرام است. این به شما کمک می‌کند تا تصاویر خود را به شکل خلاقانه‌تر ویرایش کنید.

ویرایش تصویر هوش مصنوعی مولد اینستاگرام

آغاز حرکت متا به سمت عمل‌کردن به وعده اضافه‌شدن هوش‌مصنوعیِ مولد به همه محصولات‌ش را شاهد هستیم. در رویداد Connect این شرکت، ویژگی‌های جدید ویرایش تصویر و ایجاد استیکر با هوش مصنوعی برای اینستاگرام معرفی شد.

دو ابزار جدید به نام‌های Restyle و backdrop در اینستاگرام اضافه خواهند شد. این ابزارها را در تصویر بالا می‌بینید.

ابزار “Restyle” (در فارسی “تغییر سبک”) در اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد عکس‌های موجود خود را با ظاهرهای مختلف ریمیکس کنند. این شرکت توضیح داد:

فکر کنید این توضیح را می‌نویسید: «آبرنگ»، یا یک توصیف دقیق‌تر مانند «کلاژی از مجلات و روزنامه‌ها، با لبه‌های پاره» و سپس ظاهر و احساس جدیدِ تصویری که می‌خواهید ایجاد کنید، ساخته می‌شود.

این شرکت همچنین ابزار جدیدی به نام «backdrop» (در فارسی “پس‌زمینه”) را معرفی کرد که یک ویژگی “صفحه سبز مولد مبتنی بر هوش مصنوعی” است. کاربران می‌توانند بگویند «مرا در مقابل یک شفق قطبی عالی قرار بده» و سپس نسخه جدیدی از تصویر را با پس‌زمینه مربوطه دریافت کنند.

این شرکت نگفت چه زمانی این دو ابزار برای کاربران اینستاگرام در دسترس خواهد بود، اما گفت که ابزارها «به زودی» وارد بازار خواهند شد.

متا همچنین اضافه کرد که پست‌هایِ ساخته شده با استفاده از این ۲ ابزار هوش مصنوعی اینستاگرام دارای برچسب‌هایی هستند که نشان‌دهنده «استفاده از هوش مصنوعی و برای کاهش احتمال اشتباه گرفتن آن‌ها با محتوای تولید شده توسط انسان» است.

متا همچنین استیکرهای جدید تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت که در اینستاگرام و همچنین واتس اپ، مسنجر و استوری فیس بوک در دسترس خواهند بود.

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت استیکرهای سفارشی برای چت ها و استوری‌های خود از طریق “توصیف متنی” ایجاد کنند. متا گفت، این استیکرها «برای منتخب کاربران انگلیسی زبان» سرویس‌های این شرکت «طی ماه آینده» منتشر خواهند شد.

این ویژگی‌ها در حالی ارائه می‌شوند که مارک زاکربرگ بارها قول داده است که ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی به همه برنامه‌های متعلق به متا می‌آیند. این شرکت همچنین بیش از 25 رباتِ‌چت مولد هوش مصنوعی، از جمله چندین شخصیت بر اساس افراد مشهور و محتواسازان واقعی را معرفی کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این ادغام هوش‌مصنوعی در سرویس‌های مختلف متا می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)