حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3 بار دیگر فاش شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ تا پایان سال جاری میلادی در چین معرفی شود. احتمالا این برند، دستگاه دیگری را نیز در دست توسعه دارد. مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3 بار دیگر فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در ماه های اکتبر یا نوامبر معرفی خواهد شد. همچنین ممکن است که این دستگاه در ماه دسامبر به همراه OnePlus 12 در کشور چین معرفی شود.

وان پلاس Ace 3 با پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ واتی و باتری پرظرفیت در راه است

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، امروز با انتشار پستی نام وان پلاس Ace 3 را تأیید کرده و مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت. بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. وان پلاس ایس ۳، سومین گوشی این برند پس از OnePlus 11 5G و Ace 2 Pro با تراشه مذکور است. ادعا شده که این دستگاه دارای فریم فلزی بوده و از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. یک دوربین تله فوتو (برخوردار از سنسور سونی IMX709) در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده که زوم ۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

رندر وان پلاس 12R

رندر OnePlus 12R/ وان پلاس Ace 3

انتظار می‌رود که وان پلاس ایس ۳ با صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED به همراه لبه های خمیده وارد بازار شود. رزولوشن این نمایشگر 1.5K بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی به همراه قابلیت کاهش نور با فرکانس بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Ace 3 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 برخوردار بوده و برای دوربین اولترا واید سنسور ۸ مگاپیکسلی OmniVision OV8D10 در نظر گرفته شده است. دوربین تله فوتو این تلفن هوشمند نیز وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. با وجود آنکه هنوز جزئیات رم و حافظه ذخیره سازی Ace 3 مشخص نشده اما انتظار می‌رود که این دستگاه با ۱۶ یا ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 عرضه شود.

وان پلاس Ace 2 Pro با شارژر ۱۵۰ وات و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد: از ۴۱۰ دلار و تا ۲۴ گیگابایت حافظه رم

مطابق با گزارش انتظار Gizmochina، انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3 در بازار های خارج از چین نیز عرضه شود. احتمالا این تلفن هوشمند با نام OnePlus 12R راهی سایر بازار ها خواهد شد.

نظر شما درباره OnePlus Ace 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی