حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه گلکسی A55 سامسونگ احتمالا Exynos 1480 خواهد بود

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند ماهی تا رونمایی از Galaxy A55 سامسونگ فاصله داریم. طبیعی است که کم‌کم شایعات آن قوت بگیرد. به تازگی می‌شنویم که تراشه گلکسی A55 سامسونگ احتمالا Exynos 1480 خواهد بود. تراشه‌ای که قبلا گزارش شده بود سامسونگ گرافیک AMD را به آن اضافه خواهد کرد.

تراشه گلکسی A55 سامسونگ همچنان اگزینوس است؟

طبق گزارش جدید، سامسونگ در حال انجام تست‌های داخلی گلکسی A55 با تراشه‌ی ساخت خود است. این تراشه جدید که با برند اگزینوس عرضه خواهد شد، دارای شماره مدل S5E8845 است. اما این چه معنایی دارد؟

برای پیداکردن نام تجاری احتمالی تراشه گلکسی ای ۵۵ باید کمی به عقب بازگردیم. جایی که شماره مدل تراشه‌های اگزینوس نسل قبلی را ببینیم. به موارد زیر توجه کنید:

  1. ۱- شماره مدل اگزینوس ۱۲۸۰ عبارت‌است‌از: S5E8825
  2. ۲- شماره مدل اگزینوس ۱۳۸۰ عبارت‌است‌از: S5E8835

بر این اساس می‌توان گفت شماره مدل S5E8845 باید نسل بعدی همین سری باشد. اگر تغییری در نحوه نام‌گذاری تراشه‌های میان‌رده اگزینوس سامسونگ ایجاد نشود، پس ما باید منتظر اگزینوس ۱۴۸۰ باشیم.

پیش از این گلکسی A53 با اگزینوس ۱۲۸۰ و گلکسی A54 با اگزینوس ۱۳۸۰ ارائه شده بودند.

تراشه اگزینوس ۲۴۰۰

همانطور که بالاتر گفتیم، ممکن است Exynos 1480 به یک پردازنده گرافیکی AMD مجهز شود. اوایل این ماه گزارشی غیررسمی نشان می‌داد که سامسونگ در حال همکاری نزدیک با AMD برای ارائه گرافیک آن در تراشه‌های میان‌رده اگزینوس است. این همکاری برای بهبود عملکرد در پردازش تصویر و وظایف مرتبط با هوش مصنوعی است. اگرچه این گزارش هنوز تایید نشده است.

در نهایت، این گزارش می‌گوید هیچ تغییری در بخش دوربین وجود ندارد و انتظار می‌رود گلکسی A55 با همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مدل قبلی خود وارد بازار شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گلکسی A55 برای شما موبایل جذابی خواهد بود یا مثلا ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی برای شما جذاب‌تر خواهد بود؟

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شد: شروع از معادل ۱۹۱ دلار

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)