حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی امکانات و ویژگی های هتل پرشین پلازا با ایران هتل آنلاین

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر در تهران، به دنبال اقامت در یک هتل 5 ستاره لاکچری هستید، هتل پرشین پلازا، یکی از رؤیایی‌ترین گزینه‌ها برای شما است. این هتل، نخستین بار در سال 1398، آغاز به کار کرد و از آن زمان تاکنون، محبوبیت زیادی در بین گردشگران کسب کرده است. هتل مجلل پرشین پلازا با بیش از 100 نفر پرسنل حرفه‌ای و متعهد، موفق به جذب بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی شده است.

این هتل، دارای انواع امکانات رفاهی مدرن، مانند استخر، سوناهای خشک و بخار، جکوزی، حمام سنتی، سالن بدنسازی، سیستم تصفیه آب و غیره است. برای آشنایی بیشتر با هتل پرشین پلازا، می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این سایت، مجموعه کاملی از اطلاعات این هتل، به همراه شرایط پذیرش و قیمت اتاق ها به شما ارائه شده است.

هتل پرشین پلازا؛ اقامتی رؤیایی در قلب تهران

خودتان را برای اقامت در یک کاخ رؤیایی و باشکوه در قلب تهران آماده کنید! هتل پرشین پلازا، دقیقاً همان حس و حال اقامت در یک قصر سلطنتی را به شما هدیه می‌کند. این هتل، در یک موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی مناسب به جاهای دیدنی تهران قرار گرفته است.

در سایت ایران هتل آنلاین، اطلاعات عمومی این هتل، ارائه شده است؛ برای مثال، هتل لوکس پرشین پلازا، دارای یک ساختمان 11 طبقه با 98 واحداقامتی و 148 تخت است. در این هتل، انواع اتاق‌های زیبا و شیک، سوییت‌های جونیور، پرزیدنت و غیره با تخت‌های سینگل و دبل برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه تدارک دیده شده است.

در این مجموعه اقامتی، چندین رستوران لوکس وجود دارد که در آنها می‌توانید طعم غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی را تجربه کنید. همچنین چندین تالار با ظرفیت 540 نفر برای برگزاری مراسمات مختلف در هتل مجلل پرشین پلازا وجود دارد. امکانات این هتل، به همینجا خلاصه نمی‌شود.

شما با اقامت در هتل 5 ستاره پرشین پلازا، می‌توانید از اینترنت و پارکینگ به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. در ادامه، به موقعیت جغرافیایی و امکانات متنوع این هتل، اشاره خواهد شد.

موقعیت جغرافیایی

هتل پرشین پلازا تهران، در محله سهروردی شمالی، در نزدیکی خیابان بهشتی واقع شده‌است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود، امکان دسترسی راحت به بسیاری از اماکن تاریخی، فرهنگی و هنری شهر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

برخی از این اماکن عبارتند از: باغ موزه زندان قصر، تماشاخانه ملک، سینما ایران، بوستان هنرمندان، باغ موزه مینیاتور، تئاتر شهر، کاخ مرمر – موزه هنر ایران، باغ موزه نگارستان، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، خانه موزه مقدم و… .

هتل 5 ستاره پرشین پلازا تهران با فاصله‌ای کمتر از 20 کیلومتر از فرودگاه مهرآباد و با فاصله‌ای حدود 10 کیلومتر از ترمینال‌های شرق و جنوب و با فاصله‌ای حدود 4 کیلومتر از ترمینال بیهقی و با فاصله‌ای حدود 8 کیلومتر از راه آهن تهران، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی را نیز برای مسافران خود فراهم نموده‌است.

امکانات و خدمات متنوع

سایت ایران هتل آنلاین در صفحه مربوط به هتل پرشین پلازا، کلیه خدمات و امکانات این هتل را معرفی کرده است.

از جمله امکانات ویژه پرشین پلازا، می‌توان به رستوران‌های مختلف روباز و مسقف، سالن‌های پذیرایی، آنفی تئاتر، اتاق جلسات، گیم روم، مجموعه ورزشی، صرافی، غرفه سوغات، کافی‌شاپ، آرایشگاه مردانه، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، دستگاه ATM، اتاق عقد، صندوق امانات، لابی باشکوه، سالن بدنسازی، سالن صبحانه خوری، تاکسی سرویس و غیره اشاره کرد.

علاوه بر اینها، خدماتی مانند خدمات بیدارباش، خدمات باربری، تشریفات ویژه CIP، خدمات مخصوص معلولین و خدمات تهیه بلیت به شما ارائه خواهد شد.

با اقامت در هرکدام از اتاق‌های هتل لاکچری پرشین پلازا، از امکاناتی مانند IPTV، یخچال، لاکن، صبحانه، مبلمان، دراور، چای ساز، آب معدنی، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستن تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اطفاء حریق برخوردار خواهید شد.

رستوران‌ و سالن غذاخوری لوکس

کافه رستوران پرشین پلازا با استفاده از طراحی زیبا و مدرن فضای لابی هتل، فضایی مناسب برای نوشیدنی و صرف غذا در هوای باز یا زیر سقف ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه، اسپرسو تازه و غذاهای ایتالیایی با کیفیت لذت ببرید. ما به رضایت شما اهمیت می‌دهیم و سعی می‌کنیم تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای شما فراهم کنیم.

مبلمان و میز و صندلی‌های راحت در این رستوران به شما اجازه می‌دهند تا به راحتی غذای خود را بخورید. نورپردازی جذاب محیط رستوران نیز حس خوب و هیجان را در شما بالا می‌برد و تجربه خوردن غذای شما را در رستوران در سهروردی فوق العاده می‌کند.

 

تفریحات هیجان‌انگیز

مجموعه گیم سنتر پرشین پلازا، با ارائه انواع بازی‌های تفریحی و ورزشی، مکانی مناسب برای سپری کردن اوقات خوش در کنار دوستان و خانواده است. شما می‌توانید در این مجموعه از جدیدترین کنسول‌های بازی، یعنی پلی استیشن 5، که با تغییرات بسیار زیاد در سخت افزار، طراحی و دسته، تجربه یک بازی فوق‌العاده را به شما می‌دهد، لذت ببرید.

بازی‌های PS5 را در تلویزیون‌های 50 اینچی با کیفیت 4k مشاهده کنید و حس کنید که شما در داخل بازی هستید. علاوه بر این، مجموعه گیم سنتر دارای فوتبال دستی از نوع حرفه‌ای است که با بدنه بزرگ و دستگیره‌های راحت، شما را به یاد بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز می‌اندازد. فوتبال دستی گزینه‌ای مناسب برای رقابت و مسابقه با دوستان و عزیزان شماست.

باز هم اگر به دنبال چالش و تمرکز بالاتر هستید، مجموعه گیم سنتر به شما پیشنهاد می‌کند که از میزهای بیلیارد حرفه‌ای استفاده کنید؛ آن هم با نورپردازی مناسب و جذاب! شما می‌توانید در بازی‌های اورجینال و جذاب اسنوکر و کارامبول شرکت کنید و مهارت خود را نشان دهید.

پس از تفریح در مجموعه گیم سنتر، پیشنهاد می‌کنیم به کافه پرشین پلازا سر بزنید و از نوشیدن قهوه، دمنوش و چای خوشمزه لذت ببرید. کافه پرشین پلازا با منو گسترده از قهوه‌های مختلف، آبمیوه‌های طبیعی، چای‌های شن جوش و دمنوش‌های گل و گلاب، شما را شیفته خود خواهد کرد. بعضی از نوشیدنی های منحصر به فرد کافه پرشین پلازا فقط در این مجموعه قابل دسترس هستند و توسط باريستای مجرب آماده مي‌شود.

جاهای دیدنی نزدیک هتل پرشین پلازا

در ادامه به معرفی بعضی از جاهای دیدنی در نزدیکی این هتل، خواهیم پرداخت. از جمله این جاهای دیدنی، می‌توان به بوستان هنرمندان، تئاتر شهر و کاخ مرمر اشاره کرد.

بوستان هنرمندان

با اقامت در هتل پرشین پلازا، شانس این را دارید که خیلی راحت به پارک‌های زیبا در پایتخت سر بزنید؛ از جمله این پارک‌ها، بوستان بزرگ و قدیمی هنرمندان یا ایرانشهر است. این پارک،  یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی تهران است که در محله‌ی قدیمی و باصفای ایرانشهر قرار دارد.

پارک هنرمندان که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است، محل برگزاری برنامه‌های هنری و ادبی مختلفی است که همواره مورد استقبال علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بوستان هنرمندان دارای چندین سالن نمایش، کافه‌تئاتر، کتابخانه، گالری و فروشگاه هنر و صنایع دستی است که هر یک شاهد آثار و خلاقیت‌های هنرمندان ایرانی است.

این بوستان علاوه بر اینکه مکانی برای نمایش و ترویج هنر است، مکانی برای گفتگو و تبادل نظر بین هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر است که باعث ایجاد روابط فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

تئاتر شهر

تئاتر شهر در تهران یکی از مهم‌ترین مراکز هنری و فرهنگی ایران است که در سال ۱۳۵۷ تأسیس شد. این مجموعه شامل چندین سالن نمایش، کتابخانه، موزه و گالری است که در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کند.

این مکان دیدنی، بهترین جا برای ارائه آثار نوین و خلاقانه تئاتر، موسیقی، رقص و سینما است که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است. تئاتر شهر در تهران همچنین بستری را برای آموزش، پژوهش و تبادل نظر هنرمندان و علاقه‌مندان فراهم کرده است.

رزرو هتل پرشین پلازا با ایران هتل آنلاین

برای رزرو هتل پرشین پلازا، نیاز به طی مراحل سخت و یا مراجعه حضوری نیست. شما می‌توانید در کمترین زمان و به صورت اینترنتی، به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در ضصفحه اصلی سایت، داخل کادر مربوطه، نام پرشین پلازا را جستجو کنید تا به صفحه مربوط به این هتل بروید.

در صفحه هتل 5 ستاره پرشین پلازا، امکانات و خدمات، فاصله تا مراکز دیدنی، نظرات کاربران، امتیاز هتل و دیگر ویژگی‌های آن به شما نشان داده شده است. علاوه بر این، می‌توانید فهرست کامل اتاق‌ها با امکانات و قیمت هرکدام را مشاهده کنید.

نظر مسافران درباره این هتل چیست؟

در زیر به برخی از نظرات کاربران ایران هتل آنلاین، درباره این هتل اشاره خواهیم کرد:

  • • از همه نظر عالی کیفیت غذا، برخورد کارکنان و تمیزی اتاق من راضی بودم .
  • • رفتار پرسنل استخر عجیب بود.
  • • قسمت پذیرش بسیار با ادب و مهربان و پیگیر، اتاق‌های هتل خوب ولی نظافت متوسط، رستوران معمولی، در مجموع هتل خوبی هست.
  • • از لحاظ پارکینگ مشکل داشت بقیه موارد عالی بود.
  • • برخورد پرسنل عالی بود. کیفیت صبحانه و غذاهای رستوران عالی بود . بحث نظافت و تمیزی هم عالی بود. فقط سر و صدای جارو کشیدن ظهر اذیت میکنه. ولی در مجموع دوباره بخوام برم همین هتل رو انتخاب میکنم.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل هتل پرشین پلازا با کمک سایت معتبر ایران هتل آنلاین بپردازیم. با رزرو این هتل، می‌توانید دسترسی راحتی به اماکن توریستی تهران داشته باشید. همچنین می‌توانید از امکانات و خدمات ویژه این هتل به صورت کامل استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات