حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت میت 60 پرو هواوی عملکرد بی‌نظیر شیشه محافظ Kunlun Glass 2 آن را نشان می‌دهد

هواوی Mate 60 Pro یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نمایشگری است که از نسل دوم شیشه محافظ اختصاصی این شرکت با نام Kunlun Glass 2 بهره می‌برد. در یک ویدیوی جدید، مشخص شد که این شیشه محافظ به میت 60 پرو کمک می‌کند تا از تست سقوط و سایر آزمایشات مقاومت که شامل رد شدن خودرو از روی آن نیز می‌شود، جان سالم به‌در ببرد. بر این اساس، سری Mate 60 هواوی از گوشی‌هایی با شیشه محافظ Gorilla Glass نیز عملکرد بهتری از خود به‌جای می‌گذارد.

تست مقاومت میت 60 پرو هواوی

هواوی به‌صراحت اعلام کرده است که میت 60 پرو جدید را ازطریق کانال‌های رسمی به بازار عرضه نمی‌کند. بااین‌حال، این امر به‌وضوح مانع از دسترسی این گوشی توسط یوتیوبرهایی مانند PBKReviews نمی‌شود که آن را بارها و بارها روی بتن بیاندازند.

 

 

ویدیوی تست مقاومت میت 60 پرو نشان می‌دهد که Kunlun Glass 2 این گوشی، جایگزینی برای گوریلا گلس که در اکثر دستگاه‌های تلفن همراه پیشرفته دیگر یافت می‌شود، پس از غوطه‌ور شدن کامل در شن و ماسه، تست سقوط چندین باره بر روی بتن و رد شدن یک خودروی کامل از روی آن، به‌طور قابل‌توجهی در برابر ترک خوردن، شکستن یا حتی خراش مقاوم است.

Kunlun فرمول خود هواوی از شیشه‌های تقویت‌شده با یون است که اولین بار با سری Mate 50 این شرکت ارائه شد.

تست مقاومت میت 60 پرو هواوی

تست مقاومت میت 60 پرو هواوی

نمایشگر متمایز میت 60 پرو با سه سوراخ صفحه نیز در طول ویدیو روشن و کاملاً کاربردی به تصویر کشیده شد، حتی پس از زیر گرفتن تایر خودرو (البته با سرعت کم و نه به‌طور مکرر). درمجموع، تست PBKReviews از آخرین نسخه Kunlun Glass نشان می‌دهد که ادعاهای هواوی پیرامون مقاومت این شیشه محافظ صحت داشته و عملکرد آن از سایر شیشه‌های محافظ موجود در دیگر گوشی‌های پرچمدار بهتر است.

لازم‌به‌یادآوری است که میت 60 پرو دارای یک نمایشگر چهار لبه خمیده است، بنابراین در هنگام سقوط رو به پایین، قاب‌های آن هیچ محافظتی ندارند.

نظر شما درباره تست مقاومت Mate 60 Pro هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

بخدا اگه اپل این شیشه رو تولید کرده بود چنان تبلیغاتی روش انجام می‌داد که چشم همه رو در میاورد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی