حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر از وان پلاس Pad Go فاش شد: زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس قصد دارد فعالیت خود در بازار تبلت ها را گسترش دهد. همان طور که پیش از این تأیید شد، تبلت OnePlus Pad Go در دست توسعه است و به زودی در کشور هند معرفی خواهد شد. چندی پیش، این دستگاه در میان داده های Flipkart ظاهر شد. هم اکنون، Digital Trends، اولین تصویر از وان پلاس Pad Go را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس Pad Go از نمایشگر 2K برخوردار خواهد بود

با نگاهی به اولین تصویر وان پلاس Pad Go می‌توان متوجه قاب پشتی دو رنگ آن شد. قسمتی در اطراف دوربین تیره‌تر بوده و قسمت دیگر رنگی روشن‌تر دارد. مدیر عامل وان پلاس، مشخصات صفحه نمایش این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این تبلت دارای یک نمایشگر 2K با نسبت ابعاد تصویر ۷:۵ خواهد بود. OnePlus Pad نیز مشخصات مشابهی دارد. این برادر بزرگتر به یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۲۸۰۰ پیکسل (تراکم ۲۹۶ پیکسل در هر اینچ) مجهز شده است.

OnePlus Pad Go

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که تبلت میان رده آینده وان پلاس کیفیت صفحه نمایش بهتری را (نسبت به رقبا در همان رنج قیمت) ارائه کند. نمایشگر این دستگاه دارای فناوری محافظت از چشم بوده و اسپیکر های آن نیز از Dolby Atmos پشتیبانی خواهند کرد. در بخش نرم‌افزاری، OnePlus Pad Go دارای ویژگی Content Sync است که به کاربران Oneplus اجازه می‌دهد به راحتی فایل های خود را از تلفن هوشمند، به تبلت انتقال دهند. علاوه بر این، یک هات اسپات مشترک وجود خواهد داشت که به اشتراک گذاری داده ها بین تلفن ها و تبلت ها را تسهیل می کند. امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش، همگام سازی نوتیفیکیشن ها و مدیریت تماس نیز وجود خواهد داشت. وان پلاس قصد دارد برای یکپارچگی بین تلفن های هوشمند و تبلت ها، ویژگی های بیشتری را ارائه کند.

تبلت وان پلاس Pad Go در دست توسعه قرار دارد

نظر شما درباره OnePlus Pad Go چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی