حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانال واتس اپ در ۱۵۰ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس‌اپ امروز خبر از در دسترس قرارگرفتن گسترده‌تر ویژگی کانال داد. کانال واتس اپ اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور در دسترس است. کانال با چت معمولی واتس اپ متفاوت است. کانال‌هایی که دنبال می کنید برای سایر دنبال کنندگان قابل مشاهده نخواهد بود. همچنین اطلاعات شخصی ادمین ها و فالوورها خصوصی باقی می ماند. بد نیست بدانید که ادمین کانال نمی‌تواند به طور خودکار توسط شما را به یک کانال اضافه کند.

کانال واتس اپ

بر اساس بازخوردهای دریافتی از کاربرانی طی چند ماه گذشته، واتس اپ پیشرفت های زیر را در ویژگی کانال ها به ارمغان می آورد:

فهرست پیشرفته

اکنون می توانید کانال هایی را برای دنبال کردن پیدا کنید که به طور خودکار بر اساس کشور شما فیلتر می شوند. همچنین می‌توانید کانال‌هایی را که جدید، فعال‌ترین و محبوب‌ترین هستند را بر اساس تعداد دنبال‌کنندگان مشاهده کنید.

واکنش‌ها

می‌توانید با استفاده از ایموجی‌ها واکنش (ری‌اکشن) نشان داده و تعداد کل واکنش‌ها را ببینید. واکنش شما (با نام شما) به دیگر دنبال کنندگان نشان داده نخواهد شد و به صورت کلی مجموع تعداد واکنش‌ها نمایش داده می‌شود.

در حال ویرایش

به زودی، ادمین‌ها می‌توانند تا 30 روز تغییراتی در پست‌های خود ایجاد کنند. پس از آن واتس‌اپ به‌طور خودکار پست کانال‌ها را پاک می‌کند.

بازارسال

هر زمان که پستی را از یک کانال به چت‌ها یا گروه‌ها ارسال می‌کنید، به کانال لینک داده می‌شود تا افراد بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

واتس اپ قصد دارد در ماه های آینده ویژگی های بیشتری را به کانال ها اضافه کند.

قابلیت کانال واتس‌اپ برای شما در دسترس قرار گرفته است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)