حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پورت USB type-C آیفون ۱۵ کاربران اندرویدی را به سمت این سری می‌کشاند

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

سری آیفون ۱۵ در چند روز آینده معرفی خواهد شد. این بار، سطح انتظارات بسیار بالاست؛ به دلیل آنکه سری آیفون ۱۵ از پورت USB type-C برخوردار خواهد بود. اپل در نهایت تصمیم گرفت که پورت لایتنینگ را به نفع درگاه شارژ جهانی رها کند. در حالی که این خبر برای وفاداران اپل هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما همزمان باید به عنوان زنگ خطری برای گوشی های اندرویدی در نظر گرفته شود.

بیش از ۴۰ درصد از کاربران اندرویدی در صورت استفاده آیفون ۱۵ از پورت USB type-C به خرید این سری ترغیب می‌شوند

طبق نظرسنجی انجام شده توسط SellCell، برخورداری آیفون ۱۵ از پورت USB type-C باعث می‌شود که کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی به سراغ آیفون بروند. به کارگیری درگاه Type-C می‌تواند کاربران اندرویدی را که قبلاً به دلیل وجود پورت لایتنینگ از مهاجرت به آیفون خودداری می‌کردند، هدف قرار دهد. نظرسنجی SellCell از بیش از ۱,۰۰۰ کاربر آیفون و بیش از ۱,۰۰۰ کاربر اندروید در ایالات متحده برای جمع آوری داده ها استفاده کرده است.

نظرسنجی کاربران آیفون

شصت و سه درصد از کاربران فعلی آیفون معتقدند که حرکت اپل برای به کارگیری USB type-C در گوشی های جدید خود بر تصمیم آن‌ها برای ارتقا به آیفون ۱۵ تأثیر می‌گذارد. از بین کسانی که به دلیل USB-C انگیزه خرید سری جدید را داشتند، ۳۷ درصد گفتند که گوشی های خود را ارتقاء خواهند داد. این تصمیم کاربران به آن دلیل است که می‌توانند از یک کابل شارژ برای آیفون، مک و آی پد استفاده کنند. ۴۴ درصد از کاربران فعلی اندروید گفته اند که اگر iPhone 15 به درگاه USB type-C مجهز شود، به خرید این سری از تلفن های هوشمند اپل وسوسه خواهند شد. ۳۵ درصد گفتند که انگیزه آن‌ها برای خرید آیفون های جدید تنها در صورتی افزایش خواهد یافت که این سری با شارژر های تولید شده توسط سازندگان شخص ثالث، سازگار باشد.

برخی از کاربران گوشی های اندرویدی تمایل دارند زمانی که اپل از درگاه USB type-C استفاده کند، به سراغ آیفون ها بروند. اما، ۵۶ درصد از کاربران گوشی های اندرویدی با وجود ارتقاء آیفون به درگاه USB-C، به سراغ این تلفن های هوشمند نخواهند رفت.

نظرسنجی کاربران اندرویدی

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، در میان دارندگان اندروید که به دلیل USB-C انگیزه ای برای خرید آیفون ۱۵ نداشتند، ۷۴ درصد از آنها گفتند که از اندروید راضی هستند و به سراغ گوشی های هوشمند اپل نخواهند رفت. در گروه طرفداران اندروید، ۶۶ درصد از کاربران فعلی گفتند که آیفون ۱۵ را نمی‌خرند، اما ۳۴ درصد از آن‌ها به سراغ آخرین تلفن های هوشمند اپل خواهند رفت.

کابل USB-C آیفون 15 با رنگ‌بندی مطابق با بدنه گوشی فاش شد

نظر شما چیست؟ اگر کاربر گوشی های اندرویدی هستید، آیا استفاده آیفون ۱۵ از درگاه USB type-C، شما را ترغیب به خرید این سری خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی