حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Redmi Note 13 شامل ۵ مدل خواهد بود + جزئیات

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

شایعاتی مبنی بر رونمایی از سری Redmi Note 13 در اکتبر سال جاری میلادی، در کشور چین، به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که شماره مدل های 2312DRAABC، 2312CRAD3C، 2312DRA50C و 23090RA98C متعلق به این سری از گوشی های هوشمند شیائومی هستند. هم اکنون فاش شده که این سری، شامل پنج مدل خواهد بود.

سری Redmi Note 13 شیائومی شامل چه مدل هایی خواهد بود؟

ردمی نوت ۱۳

ابتدا به سراغ مدل Redmi Note 13 می‌رویم. این دستگاه خود، در دو نسخه NFC و 4G عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای نام کد Sapphire بوده و دیگری با شماره مدل N7 شناخته می‌شود. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در هند عرضه نشده و در سایر مناطق مانند: ترکیه، اندونزی و اروپا عرضه خواهد شد.

ردمی نوت ۱۳ 5G

مدل دیگر، Redmi Note 13 5G نام خواهد داشت. این تلفن هوشمند با نام کد Gold شناخته شده و دارای شماره مدل N17 است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک تأمین کرده و از سه دوربین واید، اولترا واید و ماکرو برخوردار خواهد بود. ادعا شده که ردمی نوت ۱۳ 5G در سه نسخه مختلف با دوربین های اصلی ۵۰، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. یک نسخه از این دستگاه با برند پوکو در دست توسعه بوده که با اسم رمز goldp شناخته می‌شود و دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

ردمی نوت ۱۳ پرو 5G/ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس 5G

انتظار می‌رود که Redmi Note 13 Pro 5G با کد Zircon و N16U دارای تراشه MediaTek باشد. این تلفن هوشمند از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. دوربین های اولترا واید و ماکرو این گوشی نیز به ترتیب وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. Note 13 Pro+ 5G احتمالاً مشابه Note 13 Pro خواهد بود، اما جزئیات خاصی در مورد مشخصات آن در دسترس نیست. انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند در بازار های اروپا و هند عرضه شوند.

Redmi Note 12 Turbo

ردمی نوت ۱۳ توربو

ردمی نوت ۱۳ توربو نیز در راه است. این گوشی با اسم رمز Garnet شناخته شده و دارای دوربینی مشابه Note 13 Pro 5G خواهد بود. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون برخوردار بوده و در چندین بازار مختلف عرضه می‌شود. هیچ اطلاعاتی درباره شماره مدل این تلفن هوشمند وجود ندارد. تمام اعضای سری Redmi Note 13 شیائومی به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهند بود.

ردمی نوت ۱۳ پرو با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی گواهی 3C را دریافت کرد

نظر شما درباره این سری از تلفن های هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی