حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست بازی های ps4 و ps5 مناسب کودک و خانواده

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با پیشرفت دنیای بازی و کنسول، تعداد بازی‌های بیشماری در دسترس برای خرید هستند و این تعداد به حدی زیاد می‌باشد که شاید شما در هنگام انتخاب بازی درست برای خود، کمی سردرگم شوید. کنسول‌های نسل جدید توانسته‌اند با محبوب شدن خود در بین طرفداران، شرکت‌های بازی سازی را به ساخت همه نوع ژانری مجبور کنند تا بتوانند طرفداران را راضی نگه دارند.

در میان ژانرهای مختلف و بازی‌های مختلف، ژانر کودکان و خانواده نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده و در چند دهه اخیر موفق به تولید بازی‌های جذاب و زیبایی شده است. ما در این لیست به معرفی چند بازی برتر از این زانرها می‌پردازیم و آنها را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید!

بازی‌های ابرقهرمانانه

بازی‌هایی با موضوع ابرقهرمانان همیشه برای کودکان و بزرگسالان جذاب بودند که این سری از بازی‌ها را تبدیل به یک بازی مناسب خانوادگی می‌کند که والدین می‌توانند در کنار فرزندان خود، از انجام این بازی‌ها با آنها لذت ببرند!

Batman game series

شخصیت بتمن یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان بین کودکان و نوجوانان است و به همین دلیل ما شاهد حضور این شخصیت در عرصه سینما و بازی نیز هستیم. محصولات طرح بتمن برای همیشه ارمغان‌آور شادی و آدرنالین برای مخاطبین بودند که این شخصیت را حتی برای بزرگسالان نیز محبوب کرده است. سری بازی‌های batman arkham collection یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های بتمن برای کنسول‌های مختلف است که شما می‌توانید از آن لذت ببرید!

Superman game series

هرجایی که صحبت از ابرقهرمانان باشد اسم سوپرمن نیز در میان آن جای دارد! شخصیت سوپرمن یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب ابرقهرمانی است که برای سال‌ها در حوضه سرگرمی حضور داشته و موفق به تبدیل شدن به یک نماد از عدالت شده. سری بازی‌های سوپرمن برای همیشه یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان بوده که علاوه برداشتن بازی‌هایی همچون Superman 1999 و DC Universe، شرکت سونی پروژه یک بازی از سری سوپرمن را داده که دنیای هم‌اندازه سیاره زمین را دارد و یک بازی جهان باز است که خبری خوب برای طرفداران این شخصیت محبوب به حساب می‌آید.

بازی‌های سند باکس

بازی های سند باکس برای همیشه یکی از بازی‌ها برای افزایش خلاقیت کودکان و نوجوانان بوده که این سری بازی را جزو بهترین‌ها می‌کند. علاوه بر آن، کودکان و نوجوانان می‌توانند با کمک گرفتن از والدین خود، به انجام این بازی‌ها بپردازند.

Minecraft

در این بازی ساخت هر چیزی ممکن است! کافی است که شما به ساخت آن فکر کنید و با کمی تلاش و جمع کردن لوازم لازمه، آن را در دنیای خود بسازید! بازی ماینکرفت برای همیشه در لیست بهترین بازی‌ها قرار داشته و محبوبیت خود را حفظ کرده. این بازی زیبا دارای دو مدل گیم‌پلی است که شما می‌توانید در قسمت بقا، به ساخت خانه و کمپ بپردازید و تلاش برای زنده ماندن کنید و یا در قسمت ساخت و ساخت آزاد، به ساخت هر چیزی که دوست دارید بپردازید.

Terraria

یکی دیگر از بهترین بازی‌ها در سبک سند باکس، تراریا است که شما می‌توانید در آن به ساخت دنیای خود بپردازید. در این بازی همانند ماینکرفت، شما نیاز به یک سری از مواد و آیتم‌ها دارید تا با آنها بتوانید ساختمان‌های جدید بسازید یا آنها را ارتقا دهید. این بازی یکی محبوب‌ترین بازی‌های شهرسازی است که خلاقیت شما را به کار می‌گیرد و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی‌های اکشن و ماجراجویی

هر شخصی از انجام دادن بازی‌های اکشن و ماجراجویی لذت می‌برد به خصوص اگر روحیه کنجکاوی داشته باشد! بازی‌های ماجراجویی برای همیشه به عنوان یک بازی خانوادگی به حساب می‌آیند که هم کودکان و هم والدین می‌توانند در کنار یکدیگر از انجام این بازی‌ها لذت ببرند.

It takes two

همانطور که از اسم این بازی پیداست، شما برای انجام این بازی نیاز به دو نفر دارید. این بازی زیبا در مورد دو نفر به نام می و کودی است که به یک سفر عجیب در داخل دنیای خود می‌روند. شما به عنوان دو پلیر، باید با همکاری و هماهنگی با یکدیگر سعی به پشت سر گذاشتن چالش‌ها و موانع این بازی شوید. به دلیل نوع طراحی این بازی، شما آموزش می‌گیرید که چگونه با یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان همگام شوید که به شما قدرت همبستگی را نیز یاد می‌دهد.

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated

بازی جنگ بیکینی باتم یک بازی اکشن است که در دنیای باب اسفنجی ساخته شده و با کیفیت بسیار بیشتر و زیباتر در دسترس طرفداران این سبک است. شما در این بازی می‌توانید با یک تا دو نفر به جنگیدن برای نجات شهر بیکنی باتم بپردازید و با استفاده از قدرت شخصیت‌های این بازی مثل پاتریک، باب اسفنجی و یا سندی دشمنان را از شهر خود دور کنید!

Sackboy: A big adventure

یکی از قهرمانان معروف پلی‌استیشن دوباره به این پلتفرم برگشته! شما در این بازی زیبا می‌توانید از یک تا چهار نفر پلیر را در دنیای خود داشته باشید و یا حتی از اعضای خانواده خود برای انجام این بازی ماجراجویانه زیبا کمک بگیرید. شما در این بازی به سفری پر از چالش و موانع می‌روید تا دوستان خود را نجات دهید. با استفاده از کمک دوستان و یا اعضای خانواده شما می‌توانید با تکیه کردن بر دیگران از پس همه چالش‌ها برآیید.

کلام آخر

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید، تعداد بسیاری از بازی‌های خانوادگی وجود دارد که شاید شما در هنگام انتخاب، کمی سردرگم شوید. مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب بازی مناسب برای کودکان و نوجوانان‌تان، توجه به علایق و شخصیت آنها است. یکی دیگر از نکات مهم بازی‌های خانوادگی، تعداد نفراتی است که قادر به انجام آن بازی هستند. با رعایت این نکات شما می‌توانید بهترین بازی را برای عزیزان خود انخاب کنید. ما در این مطلب سعی به معرفی بهترین بازی‌های کنسول مناسب برای خانواده و کودکان کردیم تا شما بتوانید با استفاده از این لیست، از شب خود در کنار خانواده و کودکان خود لذت ببرید. از همراهی شما با ما سپاس گذاریم!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات