حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Open مقاوم‌تر از گلکسی Z Fold 5 خواهد بود؟

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی وان پلاس Open نمانده است. شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند تاشو منتشر شده است. Max Jambor با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اطلاعاتی را درباره مقاومت گوشی تاشو وان پلاس، به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس Open تا ۴۰۰,۰۰۰ بار بدون مشکل تا خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تا شدن وان پلاس اوپن برای ۴۰۰,۰۰۰ تست شده است. این میزان، دو برابر بیشتر از تست هایی است که سامسونگ بر روی گلکسی زد فولد ۵ انجام داده بود. سامسونگ به طور رسمی، در تست های خود، گلکسی Z Fold 5 را تا ۲۰۰,۰۰۰ بار تا کرده بود. البته، بار ها ثابت شده است که گوشی های تاشو سامسونگ بسیار با دوام تر اب آنچه هستند که این شرکت ادعا می‌کند. برای مثال، تا شدن گلکسی زد فلیپ ۵ تا ۴۰۰,۰۰۰ بار از سوی کاربران تست شد و این گوشی سالم ماند. Z Fold 5 نیز در تست مقاومت JerryRigEverything، سربلند بیرون آمد.

توییت Max Jambor

جای تعجب نیست که وان پلاس سعی می‌کند تا با اعداد رسمی بالاتر، سامسونگ را به چالش بکشد. حتی Oppo Find N3 Flip نیز که به تازگی معرفی شده، می‌تواند تا ۴۰۰,۰۰۰ بار بدون مشکل (به طور رسمی) تا شود. این عدد شش رقمی یعنی آنکه شما می‌توانید سالیان طولانی از تلفن هوشمند تاشو خود استفاده کنید. یعنی اگر گوشی وان پلاس Open را بیش از ۱۰۰ بار در روز باز و بسته کنید، باز هم می‌توانید تا ده سال بدون مشکل لولا، از آن استفاده کنید. البته طبق خط مشی فعلی OnePlus برای پرچمدارانش، به روزرسانی های نرم افزاری به مدت چهار سال برای تلفن های هوشمند پرچمدار ارائه خواهد شد.

مطابق با گزارش منبع این گزارش، در حقیقت کاربران گوشی تاشو وان پلاس تا زمان ارائه آپدیت های نرم افزاری، می‌توانند بدون مشکل از گوشی تاشو خود استفاده کنند. به نظر می‌رسد که OnePlus Open تا زمانی که شما آماده تعویض آن با یک گوشی دیگر شوید، به خوبی مقاومت خواهد کرد.

رندر های جدید وان پلاس Open منتشر شد: تغییرات عمده در طراحی

نظر شما درباره OnePlus Open چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی