حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید واتس اپ را پیش از عرضه ببینید

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

به نظر می‌رسد که طراحی سنتی واتس‌اپ قرار است کمی تغییر کرده و به‌روز شود. تغییر طراحی که شاید در نسخه اندروید بیشتر نمود داشته باشد. اگر کنجکاو هستید می‌توانید طراحی جدید واتس اپ را پیش از عرضه ببینید.

طراحی جدید واتس اپ

واتس اپ طی چند سال گذشته به طور پیوسته ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. در ماه‌های اخیر سرعت ارائه این افزودنی‌ها حتی افزایش یافته، به طوری که تقریباً یک روز در میان در نسخه بتا قابلیت‌های جدید و مفیدی رصد می‌شود. برخی از این قابلیت‌ها شامل آسان‌تر کردن اشتراک‌گذاری عکس و فیلم با کیفیت بالا یا استیکرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌شود.

متا اخیراً طراحی Whatsapp را در نسخه بتا نغییر داده است. این تغییر با جابجایی نوار ناوبری به پایین و به‌روزرسانی برخی از عناصر UI انجام شده است. البته باید گفت که واتس اپ در حال کار بر روی تغییر طراحی حتی بزرگتری در نسخه اندروید خود است.

طراحی جدید واتس اپ اندروید سمت راست - طراحی قدیمی سمت چپ

طراحی جدید واتس اپ اندروید سمت راست – طراحی قدیمی سمت چپ

این رابط کاربری جدید که به عنوان بخشی از نسخه 2.23.13.16 بتای واتس‌اپ اندروید و برای منتخب آزمایش‌کنندگان بتا عرضه می‌شود، دارای عناصر به‌روز شده Material Design 3 است.

در این طراحی جدید نوار بالای برنامه اکنون کاملاً سفید است و سایر عناصر رابط کاربری به رنگ سبز هستند. نسخه بتا از فونت جدیدی برای نام تجاری واتس اپ در بالای صفحه استفاده می کند.

این تغییرات در کنار هم ظاهر و احساس مدرن تری به واتس اپ می دهد. در حالی که نوار ناوبری در طراحی جدید هنوز در پایین است، مشخص نیست که آیا می‌توانید برای جابه‌جایی بین تب‌های مختلف، انگشت خود را بکشید یا خیر.

برای مدیریت بهتر لیست مکالمات خود، نسخه جدید واتس‌اپ دارای بخش دسته بندی چت در بالای صفحه است تا به راحتی به شما امکان دهد پیام‌های خوانده نشده، شخصی یا تجاری را مشاهده کنید.

طراحی اصلاح شده واتس اپ هنوز در دست توسعه است، بنابراین احتمالا تغییرات بیشتری در نسخه نهایی وجود خواهد داشت. در حالی که طراحی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، واتس اپ باید قبل از انتشار عمومی آن را به طور گسترده برای آزمایش کنندگان بتا عرضه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه جدید Whatsapp هستید؟ این طراحی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)