حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را ببینید

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید فکر کنید گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ به تازگی معرفی شده و دیگر نباید از حالا منتظر شایعاتی درباره نسل بعدی آن باشید. اینطور نیست! از همین حالا می‌توانید نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را ببینید. حتی یک رندر از Galaxy S24 Ultra نیز وجود دارد.

نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۶

ما در حال حاضر اولین مجموعه از شایعات پیرامون جانشین Galaxy Z Fold 5 را دریافت کرده‌ایم. افشاگر معروف Ice Universe ویدئوی کوتاه و چند تصویر از نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6 را به اشتراک گذاشته که تغییر طراحی بزرگی را در مقایسه با پرچمدار تاشو فعلی سامسونگ نشان می دهد.

برای شروع، نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6 دارای صفحه‌نمایش بیرونی تخت است. همچنین شایعات نشان می‌دادند استفاده از چنین نمایشگری را در گلکسی اس ۲۴ اولترا خواهیم دید.

گزارش Ice Universe بر این باور است که صفحه نمایش بیرونی Fold 6 و S24 Ultra دارای همان فریم فلزی، میزان خمیدگی و همچنین نسبت تصویر کلی خواهند بود. Z Fold 6 ممکن است حاشیه باریک‌تری نسبت به آنچه در ویدیو نشان داده شده است، داشته باشد.

رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا

رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا

انتظار می رود Galaxy S24 Ultra دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح QHD+ و نسبت تصویر 19.5:9 باشد. این پنل با حداکثر روشنایی 2500 نیت روشن تر از نسل قبل خواهد بود. از نظر ابعاد، صفحه نمایش S24 Ultra با عرض 79 میلی‌متری در مقایسه با عرض 78.1 میلی‌متری در S23 Ultra کمی عریض تر است.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه‌ها از سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)