حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو نامتقارن

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، حق اختراع، هواوی

وقتی بخواهید به یک محصول جدید برسید، باید خارج از قواعد فکر کنید. با این حال این‌که چقدر از قواعد فاصله بگیرید هم مهم است. به تازگی حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو نامتقارن را می‌بینیم. طرحی که می‌تواند خیلی جسورانه و جالب باشد. با این حال هیچ تضمینی برای تولید آن نیست و شاید در مرحله حق اختراع باقی بماند.

گوشی تاشو نامتقارن هواوی

بر اساس مدارک جدید باید گفت که هواوی بر روی نوع جدیدی از گوشی تاشو کار می‌کند. به تازگی چند طرح ثبت اختراع گوشی تاشو جدید هواوی منتشر شده است. این تصاویر مدل منحصر به فردی از گوشی تاشو هواوی را با طراحی نامتقارن نشان می‌دهد.

خوشبختانه تصاویر این گوشی تاشو از زوایای مختلف به اشتراک گذاشته است. طول نامتقارن یک قسمت از دستگاه احتمالاً به دلیل قرارگیری ماژول دوربین است که در هنگام باز شدن گوشی در بالای سمت چپ گوشی قرار دارد.

در این حالت، ماژول دوربین مستقیماً از گوشه سمت چپ بالای صفحه رو به کاربر است. این بدان معناست که کاربران می توانند از آن به عنوان دوربین سلفی استفاده کنند. اما وقتی گوشی باز است، می توان از همان تنظیمات دوربین به عنوان دوربین پشتی استفاده کرد.

مزیت این نوع طرح خاص گوشی تاشو نامتقارن آن است که می تواند از یک دوربین برای دوربین اصلی و سلفی استفاده کند، صرف نظر از اینکه دستگاه تا شده یا باز باشد.

به این ترتیب کاربران بدون توجه به نحوه استفاده از تلفن، می توانند کیفیت دوربین بهتری داشته باشند. این ثبت اختراع همچنین نشان می دهد که یکی از دوربین ها از نوع ToF است، به این معنی که می توان از آن برای مصارف اسکن ۳ بعدی (شاید مثل تشخیص چهره) نیز استفاده کرد.

سازندگان گوشی های هوشمند، از جمله هواوی، به طور مداوم در حال بررسی طرح های جدید دستگاه های تاشو هستند. هواوی با عرضه ۳ فرم‌فکتور متفاوت گوشی تاشو به صورت تجاری، متنوع‌ترین برند در این دسته محصولات است. این فرم‌فکتورها عبارت‌اند از:

  1. ۱- طراحی تاشو رو به بیرون – استفاده شده در میت ایکس
  2. ۲- گوشی تاشو کوچک – استفاده شده در P50 Pocket
  3. ۳- طراحی تاشو رو به داخل – استفاده شده در میت ایکس ۳

این طراحی نامتقارن جدید می تواند نوآوری بعدی این شرکت باشد. با این حال، هواوی هنوز تایید نکرده است که آیا این نوع گوشی را عرضه خواهد کرد یا خیر، اما پتانسیل این کار را دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طرح جسورانه، جذاب و کاربردی هم هست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)