حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ در تصاویر تبلیغاتی فاش شد؛ عرضه در ماه اکتبر

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های داغ

با گذشت زمان، نسل بعدی Galaxy SmartTag به تاریخ معرفی خود نزدیک می‌شود و اخیرا نیز تصاویر تبلیغاتی رسمی آن فاش شده است. همچنین یک گزارش جدید حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی اسمارت تگ 2 را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد و همان‌طور که پیش از این تصاویر آن توسط FCC فاش شده بود، این گجت ردیابت کاملاً بازطراحی شده است.

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ

ما تاریخ دقیقی را برای زمانی که سامسونگ Galaxy SmartTag 2 را معرفی کرده یا آن را در بازار عرضه کند، در اختیار نداریم، اما این دستگاه ردیاب باید چند هفته دیگر یعنی در ماه اکتبر وارد قفسه فروشگاه‌ها شود.

گلکسی اسمارت تگ 2

گلکسی اسمارت تگ 2

اسمارت تگ 2 حداقل در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود. مشخص نیست که بعداً گزینه‌های رنگارنگ‌تری نیز از این گجت ارائه می‌شود یا خیر. Galaxy SmartTag 2 سیاه و سفید به‌ترتیب دارای شماره قطعه EI-T5600BBEGEU و EI-T5600BWEGEU است.

گلکسی اسمارت تگ 2

گلکسی اسمارت تگ 2

همان‌طور که گمان می‌رفت، منابع مطلع ادعا می‌کنند که ردیاب نسل بعدی سامسونگ دیگر بین انواع بلوتوث و UWB تقسیم نخواهد شد. درحقیقت، این گجت تنها در یک مدل آن هم با اتصال بلوتوث و UWB همراه خواهد بود.

بازطراحی کامل اسمارت تگ 2 نیز باید آویزان کردن آن را برای کاربران آسان‌تر کند و می‌تواند به تولیدکنندگان شخص ثالث اجازه دهد لوازم جانبی پیچیده‌تری برای این گجت ردیاب تولید کنند.

جزئیات قیمت این محصول هنوز مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد Galaxy SmartTag 2 را به‌تنهایی و در بسته‌های 4 تکه (2 سیاه + 2 سفید) به‌فروش برساند. طبق گزارش‌ها، این بسته دارای شماره قطعه EI-T5600KWEGEU است.

جای تعجب نیست که Galaxy SmartTag 2 به شما امکان می‌دهد ازطریق برنامه SmartThings Find آن را به هر چیزی وصل کنید و وسایل خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. این گجت همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که هر زمان که SmartTag 2 منطقه تعیین‌شده را ترک می‌کند، یک محیط مجازی ایجاد کرده و هشدارهایی را در دستگاه‌های تلفن همراه کاربران ارسال کند.

نظر شما درباره گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی