حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل خاص گلکسی واچ 6 کلاسیک با نام Galaxy Watch 6 Classic Astro Edition معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی از Galaxy Watch 6 Classic Astro Edition رونمایی کرده است که یک نسخه محدود از ساعت هوشمند اخیراً معرفی‌شده این شرکت به‌شمار می‌رود. گلکسی واچ 6 کلاسیک Astro Edition دارای طراحی الهام گرفته از اسطرلاب بر روی قاب خود است. اسطرلاب وسیله‌ای باستانی است که به دانشمندان و مسافران کمک می‌کرد تا زمان را بشناسند و راه خود را در سفر بیابند.

مدل خاص Astro Edition گلکسی واچ 6 کلاسیک

Galaxy Watch 6 Classic Astro Edition در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) در دسترس خواهد بود. این ادای احترامی از طرف سامسونگ به میراث نوآورانه و علمی این منطقه در نجوم، ریاضیات و زمان است. این ساعت هوشمند در نسخه محدود در بحرین، مصر، عراق، اردن، کویت، مراکش، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ترکیه در دسترس خواهد بود.

مدل خاص Astro Edition گلکسی واچ 6 کلاسیک

مدل خاص Astro Edition گلکسی واچ 6 کلاسیک

Galaxy Watch 6 Classic Astro Edition تنها در یک اندازه (47 میلی‌متر) عرضه می‌شود و دارای قاب Astro است که صورت‌های فلکی، ستاره‌ها و دیگر اجرام فضایی را به تصویر می‌کشد. سامسونگ همچنین ویژگی‌هایی با الهام از اسطرلاب را در نرم‌افزار ساعت هوشمند خود اضافه کرده است، ازجمله پیچیدگی قطب‌نما بر روی صفحه و فازهای قمری/خورشیدی. این ساعت به کاربران اجازه می‌دهد تا حرکات خورشید و ماه را دقیقاً از مچ دست خود دنبال کنند و این به‌لطف واچ‌فیس انحصاری آن است.

عمر صاحب، مدیر بازاریابی منطقه‌ای MENA، بیان می‌کند:

«سامسونگ گواهی و ادای احترام به مبتکران خاورمیانه و برجستگی تاریخی آن‌ها در زمینه‌های ریاضیات، علوم و نوآوری است و همزمان زمینه را برای پیشگامان آینده منطقه فراهم می‌کند. سامسونگ قویاً به پتانسیل و جایگاه برجسته منطقه به‌عنوان یک مرکز جهانی برای نوآوری اعتقاد دارد.  این رونمایی هیجان‌انگیز نه‌تنها نقطه عطف دیگری در پیشرفت فناوری است، بلکه بر پیش‌بینی ما در مورد راه‌های بی‌شماری که منطقه MENA به شکل دادن به آینده فناوری ادامه خواهد داد، تأکید می‌کند.»

سامسونگ می‌گوید که Galaxy Watch 6 Classic Astro Edition با یک پیشنهاد خرید انحصاری همراه است که شامل یک بند پارچه‌ای اضافی، کلکسیون‌های Astro Edition و دسترسی به فروشگاه تبلیغاتی انحصاری VIP سامسونگ می‌باشد. درحالی‌که این شرکت هنوز قیمت مدل خاص ساعت هوشمند خود را اعلام نکرده است، این محصول از 2 آگوست 2023 ازطریق Samsung.com در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره مدل خاص گلکسی واچ 6 کلاسیک Astro Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی