حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به صورت کامل نمایشگر اج را کنار می‌گذارد؟ نمایشگر Galaxy S24 Ultra احتمالا تخت خواهد بود

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

از زمان عرضه نمایشگر لبه خمیده در موبایل‌های سامسونگ یا همان نمایشگر اج (Edge) حدودا ۹ سال می‌گذرد. این روند با گلکسی نوت اج (هم دوره گلکسی نوت ۴) در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. رفته‌رفته این قابلیت در محصولات برند کره‌ای کمرنگ شد تا آن‌جا که فقط ۱ موبایل از این برند با چنین نمایشگری مجهز است. با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ به صورت کامل نمایشگر اج را کنار می‌گذارد. گزارش‌های جدید می‌گویند نمایشگر Galaxy S24 Ultra احتمالا تخت خواهد بود.

نمایشگر اج سامسونگ

سامسونگ گلکسی S24 Ultra باید اوایل زمستان امسال رونمایی شود. این دستگاه احتمالا ارتقاهایی در بخش دوربین، طراحی، سرعت شارژ و غیره خواهد داشت.

با این حال جدیدترین گزارش کمی تکان‌دهنده است. بر اساس اطلاعاتی که از Ice Universe منتشر شده، گلکسی اس ۲۴ اولترا به جای نمایشگر منحنی، از صفحه نمایش تخت بهره خواهد برد.

کانسپت گلکسی اس ۲۴ اولترا

کانسپت گلکسی اس ۲۴ اولترا

سامسونگ اولین برندی بود که در سال ۲۰۱۴ و با گلکسی نوت اج طراحی صفحه نمایش خمیده را معرفی کرد. بعدها کل سری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 خود را به نمایشگر دولبه مجهز کرد. این شرکت از آن زمان به بعد اعضای پایینی خط پرچمدار را به صفحه تخت بازگرداند و اکنون ممکن است که پریمیوم‌ترین موبایل آن نیز با این ویژگی خداحافظی کند.

به گزارش Ice Universe، گلکسی اس 24 اولترا 79 میلی‌متر عرض خواهد داشت. او بر اساس افزایش عرض دستگاه، متصور است که نمایشگر دولبه خمیده از گلکسی اس ۲۴ اولترا حذف شده است. گلکسی اس 23 اولترا به لطف لبه‌های خمیده اش 78.1 میلی متر عرض دارد.

البته این‌ها حدس و گمان است و مشخص نیست که واقعا در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. با این حال، شما بگویید که اگر نمایشگر دولبه خمیده از Galaxy S24 Ultra حذف شود، شما دلتنگ آن خواهید شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)