حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسم حلقه هوشمند سامسونگ احتمالا Curio خواهد بود

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی هست که درباره حلقه سامسونگ شایعات می‌شنویم. برخی شایعات اسم قابل پیش‌بینی Galaxy Ring را برای آن پیشنهاد می‌دادند. به حال به تازگی می‌شنویم که اسم حلقه هوشمند سامسونگ احتمالا Curio خواهد بود. اسم سامسونگ کریو شاید به “کنجکاوی” اشاره دارد.

حلقه هوشمند سامسونگ Curio

حلقه هوشمند سامسونگ در گزارش‌های متعدد و طولانی حضور داشته است. این محصول مرموز تاکنون در علامت‌های تجاری متعدد، نام‌های احتمالی و حتی در به‌روزرسانی بتای اخیر برنامه Samsung Health رصد شده است. با این حال هنوز هیچ تایید رسمی درباره آن وجود ندارد.

این غول فناوری کره‌ای یک علامت تجاری جدید برای دستگاهی که دفتر مالکیت معنوی بریتانیا آن را تحت “کلاس 9” طبقه بندی می‌کند، ثبت کرده است. این دسته از محصولات شامل حلقه‌های هوشمند و نرم‌افزار آن، گجت‌های پوشیدنی، دستگاه‌های ارتباطی الکترونیکی دیجیتالی پوشیدنی و غیره است.

حلقه هوشمند Samsung Curio

سامسونگ درخواست نشان تجاری جدید خود را دیروز (۳۱ مرداد ۱۴۰۲) ارائه کرده است. این علامت تجاری با نام “Samsung Curio” درخواست شد و همانطور که در بالا توضیح دادیم در طبقه بندی ابزارهای پوشیدنی مانند حلقه های هوشمند و نرم افزار مناسب مرتبط قرار دارد.

نام Curio را می‌توان مخفف کنجکاوی یا یک شی نادر، غیر معمول یا جذاب دانست.

در این مرحله مشخص نیست که حلقه هوشمند سامسونگ، گلکسی رینگ، کریو یا … نام خواهد داشت. سامسونگ به‌خاطر ثبت علائم تجاری که لزوما استفاده نمی‌شود هم معروف است. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

علاوه بر حلقه هوشمند، سامسونگ همچنین در حال کار بر روی یک هدست جدید XR است که ممکن است با نام گلکسی گلس (Galaxy Glass) به فروش برسد. اما برخلاف Galaxy Ring/Samsung Curio، هدست XR توسط سامسونگ و گوگل تایید شده است و صرف نظر از نامگذاری آن، انتظار می رود این محصول در سال آینده با Apple Vision Pro رقابت کند.

نظر شما چیست؟ منتظر محصول جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)