حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل لوکس Caviar با طرح باربی آیفون 15 پرو، گلکسی زد فلیپ 5 و اپل واچ سری 9 معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

برند Caviar که بیشتر به خاطر سفارشی‌سازی‌های لوکس گوشی‌های همراه شناخته می‌شود، به‌تازگی مجموعه جدید خود با طرح باربی (Barbiecore) را معرفی کرده است که شامل سه دستگاه گلکسی زد فلیپ 5، آیفون 15 پرو و اپل واچ سری 9 معرفی‌نشده با روکش‌هایی از جنس طلا و الماس می‌باشد.

مدل لوکس Caviar با طرح باربی آیفون 15 پرو، گلکسی زد فلیپ 5 و اپل واچ سری 9

گوشی‌های هوشمند سفارشی جدیدی که از سوی کاویار معرفی شده‌اند، دارای طرح‌هایی ازجمله کفش‌های رکابی نمادین در مدل آیفون و یک پوم کرکی واقعی ساخته‌شده از خز مصنوعی در گوشی تاشو است. همچنین حکاکی لیزری پنل طلایی در طراحی کفش و 49 یاقوت درخشان نیز در پشت این گوشی‌ها وجود دارد.

مدل لوکس Caviar با طرح باربی آیفون 15 پرو

مدل لوکس Caviar با طرح باربی آیفون 15 پرو

آیفون 15 دارای 61 کریستال سواروسکی در اطراف جزیره دوربین خواهد بود، درحالی‌که پشت آن از جنس پوست تمساح صورتی رنگ است. البته، کاویار طلای 24 عیار را نیز به اطراف خواهد پاشید شامل بخش‌هایی در قاب اطراف دوربین‌ها و کناره‌ها که از فلز گران‌بها ساخته شده‌اند.

اپل واچ سری 9 نیز دارای بدنه سفارشی ساخته‌شده از فولاد ضدزنگ 316 لیتری با روکش PVD رزگلد، پیچ و مهره‌های تزئینی طلایی، گیره و دکمه چرخان خواهد بود. خود بند لاستیکی این ساعت هوشمند نیز صورتی است و خبری از بند تعویضی در آن نیست.

هر سه طرح در تعداد محدود عرضه می‌شوند و تنها شامل 99 واحد در هر قطعه هستند. باید اشاره کنیم که این طرح‌ها در این مرحله تنها یک کانسپت هستند، به‌طوری‌که دو دستگاه آيفون و اپل واچ هنوز به‌طور رسمی از سوی اپل معرفی نشده‌اند. اما اگر یکی از آن‌ها را بخواهید، Caviar با خوشحالی آن را برای شما می‌سازد، به شرطی که پول کافی داشته باشید.

قیمت طرح خاص اپل واچ سری 9 معادل 1900 دلار است، درحالی‌که طراحی قیمت گلکسی زد فلیپ 5 از 8560 دلار شروع می‌شود و آیفون 15 پرو نیز 7990 دلار قیمت دارد، اگرچه گزینه‌ای برای iPhone 14 Pro نیز وجود دارد که قیمت آن 7270 دلار است.

نظر شما درباره مدل لوکس Caviar با طرح باربی آیفون 15 پرو، گلکسی زد فلیپ 5 و اپل واچ سری 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی