حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول دستی لنوو Legion Go فاش شد: ترکیبی از استیم دک و نینتندو سوئیچ

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | کنسول بازی، لنوو

به‌تازگی اولین تصاویر از کنسول دستی لنوو Legion Go شایعه‌شده، منتشر شده است و به‌احتمال‌زیاد بسیاری از گیمرها جذب این طراحی می‌شوند که از دو مورد از بهترین کنسول‌های حال‌حاضر الهام گرفته شده است. درواقع، این کنسول بازی قابل‌حمل که از سیستم‌عامل ویندوز بهره می‌برد، با دو دسته جداشدنی خود مانند Nintendo Switch، نوید نبرد سختی با رقبایی مانند Steam Deck را می‌دهد.

کنسول دستی لنوو Legion Go

شایعات وجود کنسول لنوو Legion Go از ماه‌های گذشته درحال انتشار بود و اکنون windowsreport تصاویر متعددی از Lenovo Legion Go را منتشر کرده که ممکن است برای هر کسی که منتظر بوده تا نینتندو سرانجام جانشین سوییچ را عرضه کند، دلنشین باشد. واضح‌ترین دلیل این واقعیت این است که Legion Go با کنترلرهای جداشدنی عرضه می‌شود.

کنسول دستی لنوو Legion Go

کنسول دستی لنوو Legion Go

همان‌طور که در تیتر گفته شد، Lenovo Legion Go به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را یک نینتندو سوییچ تاکتیکی توصیف کرد. دو کنترلر لیجن گو مانند کنسول نینتندو از طرفین بدنه اصلی این دستگاه جدا می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به‌صورت از راه دور نیز استفاده کرد. تصاویر همچنین نشان می‌دهد که این کنسول ظاهراً دارای یک نمایشگر 8 اینچی است و یک پایه و دکمه‌های اضافی در پشت دستگاه اصلی وجود دارد.

کنترلرهای Lenovo Legion Go بسیار کاربردی‌تر از نمونه Nintendo Switch هستند، با چرخی که در پشت کنترلر سمت راست قابل‌مشاهده است. به‌گفته‌ی منبع، یک جک هدفون و یک اسلات microSD نیز در لیجن گو تعبیه شده است، درحالی‌که دو درگاه USB-C، یک دکمه روشن/خاموش و یک کنترل صدا نیز برای این کنسول درنظر گرفته شده است. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر این دستگاه دارای پنل لمسی نیز باشد.

درحالی‌که تاکنون هیچ قیمتی برای Lenovo Legion Go مشخص نشده است، اما این دستگاه احتمالاً هیولای گران‌قیمتی خواهد بود زیرا بر اساس گزارش‌ها از یک APU سری AMD Phoenix 7040 پشتیبانی می‌کند که قیمت آن را بالا خواهد برد. درحال‌حاضر، Steam Deck و Asus ROG Ally در بازار کنسول‌های دستی درحال رقابت مستقیم هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که Legion Go یک رقیب بالقوه قوی برای این دو باشد که هم طرفداران کنسول بازی مبتنی‌بر ویندوز و هم طرفداران طراحی نینتندو سوئیچ را راضی می‌کند.

نظر شما درباره کنسول دستی لنوو Legion Go چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی