حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت رمز گذاشتن برای واتس اپ نسخه وب آزمایشی ارائه شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

می‌دانید که در نرم‌افزار واتس‌اپ اندروید، می‌توانید از چت‌های خود با قفل اثر انگشت محافظت کنید. این تضمین می‌کند که پیام‌های شخصی شما خصوصی باقی می‌مانند، حتی اگر تلفن شما به شخص دیگری برسد. اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از واتس‌اپ وب روی لپ‌تاپ‌های خود نیز استفاده کنند، جایی که چت‌ها ممکن است بدون محافظت مناسب، ایمن نباشند. اکنون Whatsapp Web Beta با یک گزینه جدید برای قفل‌کردن چت‌های شما با رمز عبور ارائه شده که برای حفظ حریم خصوصی بهتر ارائه می‌شود. در حقیقت رمز گذاشتن روی واتس اپ نسخه وب آزمایشی می‌تواند خیال شما را خیلی راحت‌تر کند.

رمز گذاشتن روی واتس اپ نسخه وب آزمایشی

واتس اپ وب راهی ساده برای دسترسی به چت های شما در دسکتاپ و بدون جابجایی مداوم بین تلفن و لپ‌تاپ در حین کار است. برخی از کاربران واتس‌اپ وب‌بتا گزارشی درباره راه جدید برای افزودن یک لایه امنیتی به چت‌های خود و در زمانی که اطراف لپ‌تاپ خود نیستند، ارائه کردند.

در تنظیمات حریم خصوصی WhatsApp، یک گزینه قفل صفحه جدید ارائه خواهد شد که به شما امکان می‌دهد یک رمز عبور برای دسترسی به واتساپ وب تعیین کنید.

هنگامی که رمز عبور را تنظیم کردید، می‌توانید انتخاب کنید که چه زمانی از شما درخواست احراز هویت کند. این گزارش خاطرنشان می کند که در صورت فراموش کردن رمز عبور، باید از واتس‌اپ وب خود خارج شوید و دوباره با اسکن یک کد QR و با استفاده از تلفن خود وارد سیستم شوید.

این احراز هویت اضافی مطمئنا ایمنی و حریم خصوصی چت‌های شما را تا حدودی بهبود می بخشد. حتی اگر کامپیوتر خود را بدون مراقبت در محل کار یا خانه رها کنید، دیگران نمی توانند بدون دانستن این رمز عبور ویژه واتس اپ، به چت‌های شما دسترسی داشته باشند.

با این حال، اگر واتس‌اپ به جای اینکه هر بار رمز عبور طولانی را از شما می‌خواست، به روش احراز هویت بیومتریک لپ‌تاپ تکیه می‌کرد، برای کاربران بسیار آسان‌تر بود.

البته که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است و واتس‌اپ می‌تواند به مرور زمان برای چنین ویژگی‌هایی، راحتی بیشتری را اضافه کند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر این قابلیت در نسخه آزمایشی است و کاربر نهایی شاید کمی دیرتر آن را دریافت کند.

نظر شما درباره این قابلیت امنیتی واتس اپ نسخه وب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)