حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام ۱۰ ساله شد 🎉

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پیام رسان

پیام‌رسان تلگرام نه تنها در زمینه رساندن پیام بسیار مفید و خلاق عمل می‌کند بلکه با قابلیت کانال و سوپرگروه توانسته تنه‌به‌تنه شبکه‌های اجتماعی بزند. ده سال پیش بود که Telegram آغاز به کار کرد و حالا تولد این پیام‌رسان است.

تولد ۱۰ سالگی تلگرام

پاوِل والِریویچ دورُف که ما او را به اختصار پاول دروف می‌شناسیم، یک مهندس کامپیوتر روسی است که ۳۸ سال دارد. او پیش از تلگرام برای توسعه VK در روسیه شهرت داشت و پس از آن کار روی پیام‌رسان خود را آغاز کرد.

با وجود فیلترینگ تلگرام در ایران اما به دلیل محبوبیت فراوان آن در جامعه کاربران کشور ما و به لطف قابلیت پروکسی، نمی‌توان گزارش کرد که افت کاربر یا استفاده از آن به شکل بزرگی صورت گرفته باشد.

این پیام رسان در چین هم مورد لطف قرار گرفته (!) و خبر از ممنوعیت نصب تلگرام روی گوشی‌های شیائومی می‌رسد.

با وجود تمام این محدودیت‌ها و موارد اما پیام‌رسان پرقابلیت و دوست‌داشتنی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

اتهام مدیرعامل تلگرام به اپل

مدیرعامل تلگرام

۸۰۰ میلیون کاربر فعال تلگرام

به مناسبت تولد ۱۰ سالگی تلگرام، پاول دورف در کانال رسمی خود گفت:

امروز تلگرام ۱۰ ساله شد.

تنها در یک دهه، تلگرام بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال را صرفاً به لطف تبلیغات دهان به دهان به دست آورد. از طریق به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های متعدد در طول سال‌ها، تلگرام دوباره تعریف کرده است که یک پیام‌رسانی مدرن چگونه باید باشد.

گام بعدی تلگرام فراتر رفتن از پیام رسانی و به طور کلی، نوآوری در رسانه‌های اجتماعی است. ما باید از محبوبیت خود برای تغییر زندگی میلیاردها نفر برای بهتر شدن، الهام بخشیدن و اعتلای مردم در سیاره خود استفاده کنیم.

انتشار تدریجی قابلیت استوری از امروز برای همه کاربران، آغاز این مرحله جدید در تاریخ تلگرام است. در حالی که این دهه گذشته هیجان انگیز بود، 10 سال آینده زمانی خواهد بود که تلگرام به پتانسیل واقعی خود برسد. 🥳

نظر شما چیست؟ از تلگرام استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)