حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 با پورت USB-C، دکمه اکشن و Face ID معرفی خواهد شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شایعه شده است که اپل درحال کار بر روی نسل بعدی آیفون SE خود می‌باشد. آیفون SE 3 فعلی دارای طراحی تاریخ‌مصرف‌گذشته مشابه آیفون 8 است. بااین‌حال، این دستگاه از مشخصات داخلی ارتقایافته بهره می‌برد که کماکان می‌تواند برای سال‌ها به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت کند. یک افشاگری جدید اما، جزئیاتی در مورد آیفون SE 4 را به‌اشتراک گذاشته و اعلام می‌کند که این گوشی به پورت USB-C، دکمه اکشن، Face ID و موارد دیگر مجهز خواهد شد.

آیفون SE 4 با پورت USB-C

در اوایل این هفته گزارش شد که آیفون SE 4 درحقیقت یک گوشی مشتق‌شده از آیفون 14 است و شباهت‌های فراوانی با این دستگاه دارد.

Unknownz21 در جدیدترین توییت خود جزئیات جدیدی در مورد آیفون ارزان‌قیمت بعدی اپل ارائه می‌کند و مجدداً تأکید می‌کند که طراحی آن بر اساس آیفون 14 خواهد بود. ظاهراً این دستگاه دارای یک پورت USB-C خواهد بود که برای اولین بار آیفون SE را از لایتنینگ دور می‌کند. همچنین این گوشی ظاهراً از Face ID بهره می‌برد که شایعات قبلی مبنی‌بر اینکه iPhone SE می‌تواند دکمه Touch ID را حفظ کند را نیز کنار می‌زند.

آیفون SE 4 با پورت USB-C

آیفون SE 4 با پورت USB-C

جالب‌تر از همه، ادعا شده است که این دستگاه مانند آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارای دکمه اکشن می‌باشد. این یک تمایز واضح بین iPhone SE و iPhone 15 و iPhone 15 Plus است که انتظار نمی‌رود دو گوشی آخر به این ویژگی مجهز شوند. ظاهراً آیفون SE مانند مدل فعلی خود از دوربین پشتی تکی برخوردار خواهد بود.

در اوایل این هفته، گزارش شد که سازندگان درحال‌حاضر سفارش‌هایی از اپل برای پنل‌های نمایشگر OLED نسل چهارم آیفون SE دریافت کرده‌اند که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به LCD مدل موجود خواهد بود. همچنین گمان می‌رود که نسل بعدی آیفون SE جزو اولین گوشی‌هایی باشد که مودم 5G اختصاصی اپل را که مدت‌ها شایعه شده بود، در خود جای داده است. درنهایت، انتظار نمی‌رود این گوشی تا سال 2025 عرضه شود.

نظر شما درباره آیفون SE 4 با پورت USB-C و سایر ارتقاها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی