حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمایی جامع برای طراحی سایت با وردپرس در شیراز توسط رویال سایت

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

وردپرس جامع ترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا در جهان است و سایت با استفاده از وردپرس ساخته می شود. وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا  است که به منظور طراحی و مدیریت سایت ها به کار می رود.  وردپرس دارای پوسته ها (قالب ها) و افزونه های زیادی است که به شما امکان می دهد ظاهر و عملکرد وب سایت خود را شخصی سازی کنید و از ویژگی های مختلفی مانند مدیریت محتوا، سئو، امنیت و توسعه پذیری استفاده کنید.

برای شروع یادگیری طراحی وب سایت با وردپرس، شرایط خاصی وجود ندارد، فقط باید با مفاهیم اولیه کار با کامپیوتر آشنا باشید. رویال سایت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز علاوه بر ارائه خدماتی مانند سئو و بهینه سازی وب سایت، هاست، ابزارهای سئو مانند Samrash و Maze، خدمات بک لینک و گزارش های آکادمیک، راهنمایی جامع برای طراحی سایت با وردپرس در شیراز است.

طراحی وب سایت با وردپرس در شیراز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که در سال 2003 برای اجرای انواع وب سایت ها و وبلاگ ها ایجاد شد. وردپرس دارای قالب ها و افزونه های مختلفی است که می توانید بدون دانش برنامه نویسی و کدنویسی از آنها استفاده کنید. به عنوان یکی از روش های محبوب راه اندازی وب سایت شناخته می شود که می توانید از آن برای طراحی حرفه ای وب سایت خود استفاده کنید. امروزه اکثر کسب و کارهای بزرگ و موفق، وب سایت هایی را برای تبلیغ کسب و کار خود و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود ایجاد می کنند.

در ابتدا وردپرس به عنوان یک وبلاگ ساز شروع به کار کرد، اما با گذشت زمان به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان تبدیل شد. برای کار با وردپرس به هیچ مهارت برنامه نویسی نیاز نیست. با خرید هاست ارزان  و نصب وردپرس میتوانید سایت خود را به راحتی بسازید.

آموزش طراحی وب سایت با وردپرس در شیراز

ساخت سایت با وردپرس به قدری آسان است که هر کسی می تواند با رعایت مراحل ساده و صحیح وب سایت خود را به صورت حرفه ای راه اندازی کند. بنابراین، اگر قصد دارید یک وب سایت برای رشد و بهبود کسب و کار خود ایجاد کنید، طراحی سایت با وردپرس توسط رویال سایت بهترین گزینه برای شماست. برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس در شیراز ، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • 1- انتخاب نام و ثبت دامنه

دامنه (Domain ) نامی است که برای نشان دادن آدرس صفحات وب در اینترنت استفاده می شود. دامنه باید با نام فروشگاه یا کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. ساب دامنه بخشی از دامنه اصلی است که هدف آن ارائه چندین آدرس و شعبه از دامنه اصلی است. پسوند دامنه com یکی از ده ها پسوندی است که می توانید برای ثبت دامنه از آن استفاده کنید. هنگامی که نام سایت وردپرسی را انتخاب کردید، نوبت به ثبت قانونی دامنه می رسد. برای این کار می توانید با جستجوی عبارت ثبت دامنه و مراجعه به وب سایت هایی مانند  رویال سایت  دامین وب سایت خود را به صورت قانونی ثبت کنید.

  • 2- خرید هاست

پس از انتخاب نام مناسب و ثبت نام سایت، باید یک سرویس میزبانی ( برای ذخیره اطلاعات خریداری کنید و اطلاعات مربوط به سایت و محتوای خود را ذخیره کنید. خدمات تلفن همراه به کاربران این امکان را می دهد که از هر کجای دنیا به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. بنابراین، خرید یک سرویس میزبانی نیز بخش مهمی از ایجاد یک وب سایت با وردپرس در شیراز است که پایه و اساس آن را تشکیل می دهد. در نتیجه، قدرت بیشتر برای پشتیبانی از کاربران، سرعت بهتر، فضای بیشتر و سایر پارامترهای مربوطه باعث تفاوت در قیمت اجاره هاست می شود.

میزبانی وب (وب سرور) چیزی است که هیچ وب سایتی نمی تواند بدون آن زندگی کند. میزبانی وب مکانی است که وب سایت شما در آن قرار دارد و منتظر بازدیدکنندگان برای مشاهده آن است.

برخلاف تصور رایج، وب سایت ها «در اینترنت» یا «گوگل» نیستند. آنها در واقع بر روی سرورهای وب – تنظیمات میزبانی وب – میزبانی می شوند و از آنجا به بازدیدکنندگان ارائه می شوند.

  • 3- نصب وردپرس

پس از انتخاب دامنه و خرید سرویس هاست، برای راه اندازی وب سایت وردپرسی باید آن را بر روی هاست خود نصب کرده و وارد مراحل اصلی طراحی سایت با وردپرس شوید. پس از نصب وردپرس بر روی سرویس های هاست خریداری شده، باید آدرس www.YOURADMIN.com/wp-admin را در مرورگر خود وارد کنید تا وارد صفحه اصلی وردپرس شوید. البته توجه داشته باشید که در آدرس بالا به جای YOUR DOMAIN آدرس دامنه وب سایت خود را بنویسید. پس از آن صفحه ای برای شما ظاهر می شود که باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس روی هاست خود وارد کرده اید را وارد کنید تا بتوانید وارد داشبورد اصلی سایت وردپرس شوید.

  • 4- تنظیمات اولیه وب سایت

در مرحله تنظیمات اولیه وب سایت، می بایست بدنه اصلی و مهم سایت خود را از طریق آپشن های واقع شده در نوار ابزار سمت راست پنل مدیریت وردپرس تنظیم و راه اندازی کنید. راه اندازی اولیه وردپرس بسیار آسان است و برای سهولت کار با آن می توانید زبان خود را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید تا کنترل کاملی بر محیط راه اندازی خود داشته باشید. در پنل مدیریت وردپرس می توانید گزینه های مختلفی مانند نوشتن، رسانه، برگه ها( Tabs ) و غیره را تنظیم که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

بعد از ساخت صفحات اصلی، مراحل دیگری مانند افزودن محتوا به وب سایت، نصب افزونه های کاربردی، بررسی ساختار سایت و انتشار آن و در نهایت تهیه نسخه پشتیبان را انجام دهید.

اهمیت طراحی سایت در شیراز توسط رویال سایت

امروزه اکثر صاحبان مشاغل متوجه شده اند که برای گسترش و بهبود کسب و کار خود و مهمتر از آن افزایش فروش و ارائه خدمات خود باید وارد فضای آنلاین شوند.

فضای رقابتی کاملاً تغییر کرده است و استفاده از روش های سنتی برای کسب و کار دیگر مؤثر نخواهد بود. از سوی دیگر فناوری و فضای اینترنت با استفاده از ابزارها و روش های جدید، معرفی و شهرت هر کسب و کاری را آسان کرده است.

دیگر هیچکس به دنبال رفع نیازهای خود به روش قدیمی و سنتی نیست. زیرا وجود تکنولوژی، ابزارها و امکاناتی را فراهم کرده است که سرعت و راحتی بیشتری دارند. بنابراین هر شرکتی برای حفظ بقای خود در بین رقبا باید وارد این مرحله شود. در غیر این صورت در آینده ای نزدیک از دنیای رقابت حذف خواهد شد.

دامنه و هاست خود را از رویال سایت خریداری کنید

قیمت پایین هاست ها در همه جا نشان دهنده کیفیت پایین آنها نیست. شرکت های زیادی هستند که هاست خود را با قیمت های بسیار بالا می فروشند اما کیفیت و سرعت بالایی ندارند. در رویال سایت هاست و دامنه با بهترین قیمت  با کیفیت عرضه می شود.برای خرید هاست ارزان میتوانید از رویال سایت اقدام فرمایید.

با توجه به پیشرفت روزافزون سیستم مدیریت محتوای وردپرس، این سرور برای این نوع سایت ها راه اندازی شده است و شما می توانید بدون مشکل از این هاست برای سایت های وردپرسی و ذخیره سازی خود استفاده کنید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس در رویال سایت

یکی از بهترین موارد در مورد ایجاد وب سایت با وردپرس در شیراز این است که ایجاد یک وب سایت وردپرس رایگان است و اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید باید هزینه کمتری (خرید قالب و افزونه های وردپرس پولی) بپردازید.

به لطف رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند رویال سایت، وردپرس هم برای مبتدیان و هم حرفه ای ها قابل استفاده است. دیگر مزایای طراحی سایت در شیراز با رویال سایت عبارتند از:

  1. ۱- استفاده آسان

مراحل نصب وردپرس کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و برای راه اندازی وب سایت نیازی به استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های آن نیست.

  1. ۲- قالب ها و افزونه ها

وردپرس هزاران قالب و افزونه را در وب سایت خود ارائه می دهد که بسیاری از آنها رایگان هستند. به همین دلیل است که سایت های وردپرسی می توانند مورد استفاده گسترده قرار گیرند.

  1. ۳- پشتیبانی عالی

کاربران وردپرس پشتیبانی گسترده ای از نظر آموزش، توسعه دانش و عیب یابی از شرگت رویال سایت دریافت می کنند.

  1. ۴- سفارشی سازی

وردپرس به شما امکان می دهد ظاهر وب سایت خود را با هزاران قالب سفارشی کنید.  طراحی وب سایت با وردپرس این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تغییرات زیادی ایجاد کنند. دانستن زبان های برنامه نویسی فقط برای بهبود کیفیت کار خوب است. اما این قدرت طراحی وب با وردپرس است، شما در رویال سایت به راحتی می توانید سایت خود را حتی بدون دانش برنامه نویسی مدیریت کنید.

 

سخن آخر

برای طراحی سایت شیراز با وردپرس می توانید به شرکت رویال سایت مراجعه کنید.این شرکت با طراحی انواع سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی ، اموزشی و..  تجربه ایی بیش از یک دهه توانسته است که رضایت حداکثری کاربران و مشتریان خود را جلب کند.

جهت اخذ مشاوره و یا ارتباط با رویال سایت میتوانید با شماره (1335-321-0901) ارتباط برقرار کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات