حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مبارزه فیزیکی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ ۴ شهریور برگزار خواهد شد؟

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | چهره ها

فضای مجازی مملو از کلکل دو تن از تأثیرگذار ترین شخصیت های دنیای فناوری است. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، و ایلان ماسک، که در میان سرمایه‌گذاری‌ های دیگر، اسپیس ایکس را هدایت می‌کند. قطعاً سوال مهمی که ذهن همه را درگیر کرده آن است که آیا ایلان ماسک و مارک زاکربرگ برای یک مبارزه فیزیکی، وارد رینگ خواهند شد؟ در حال حاضر، پاسخ این سوال، همچنان مبهم است.

مارک زاکربرگ تاریخ ۲۶ آگوست را برای مبارزه با ایلان ماسک پیشنهاد کرده است

کلکل این دو فرد تأثیرگذار تکنولوژی از زمانی آغاز شد که زاکربرگ به Threads رفت تا پست ماسک را در مورد وزنه برداری و آماده سازی برای این مبارزه احتمالی را مسخره کند. مدیر عامل متا با اطمینان گفت که برای دوئل با «ماسک» همیشه آماده است‌. مارک زاکربرگ تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور ماه) را برای مبارزه فیزیکی با ایلان ماسک پیشنهاد کرده است. تاکنون اما ماسک، چراغ سبز نشان نداده است.

ایلان ماسک اعلام کرده که در صورت وقوع این مبارزه، به صورت زنده از پلتفرم X پخش خواهد شد؛ و تمام درآمد های حاصل از آن به سمت خیریه ای برای کهنه سربازان سرازیر می‌شود. زاکربرگ اما در پاسخ گفت:«باید از یک پلتفرم قابل اعتماد تر استفاده کنند. پلتفرمی که می‌تواند برای امور خیریه سرمایه جمع آوری کند.» به جز مبارزه فیزیکی با ایلان ماسک، زاکربرگ عشق واقعی خود را به این ورزش ابراز کرد و بر آمادگی خود برای رویارویی با مدعیان آموزش دیده تاکید کرده است!

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، کلکل های شوخی و جدی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ برای جامعه تکنولوژی تازگی ندارد. آن ها در گذشته نیز اختلاف نظر هایی داشته اند. از جمله این اختلاف نظر ها می‌توان به موضوعات هوش مصنوعی، رسانه های اجتماعی و اکتشافات فضایی اشاره کرد. زاکربرگ در اواخر جولای، وقوع واقعی این مسابقه مورد انتظار را مورد تردید قرار داده بود. سرانجام، باید دید که نبرد بین ماسک و زاکربرگ تنها در توییت ها خواهد بود و یا به رینگ مبارزه کشیده خواهد شد.

مبارزه فیزیکی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ واقعیت دارد؟ کشتی کج دنیای فناوری؟!

نظر شما چیست؟ آیا واقعاً این دو فرد تأثیرگذار حوزه تکنولوژی، با یکدیگر مبارزه خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی