حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس Ace 2 Pro طراحی این گوشی را فاش کرد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تأیید شده است که OnePlus Ace 2 Pro در ماه آگوست (اواسط مرداد و اوایل شهریور) معرفی خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیق رونمایی این تلفن هوشمند از سوی وان پلاس اعلام نشده است. تقریباً تمام اطلاعات این دستگاه از طریق منابع مختلف، فاش شده است. امروز، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو رندر وان پلاس Ace 2 Pro را به اشتراک گذاشت.

رندر وان پلاس Ace 2 Pro رنگ خاکستری این گوشی را به نمایش گذاشت

دیجیتال چت استیشن ادعا می‌کند که خود، با وان پلاس Ace 2 Pro کار کرده است؛ این افشاگر معروف اطلاعات همچنین، رندر تلفن هوشمند مذکور را به اشتراک گذاشته است. تصویر منتشر شده از سوی وی، OnePlus Ace 2 Pro را در رنگ خاکستری تیتانیومی نشان می‌دهد. Digital Chat Station می‌گوید که این تلفن هوشمند در رنگ مذکور، مانند یک ماشین اسپورت به نظر می‌رسد. او همچنین ادعا می کند که تکسچر و جزئیات نسخه واقعی، بسیار بهتر از تصویر منتشر شده است.

رندر OnePlus Ace 2 Pro

ظاهر Ace 2 Pro مانند سایر گوشی های بالارده وان پلاس خواهد بود. ماژول دوربین این تلفن هوشمند، به شکل یک دایره بزرگ طراحی شده که تا فریم دستگاه ادامه دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند آینده وان پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. این دستگاه از رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 بهره مند خواهد بود. گران قیمت ترین نسخه ایس ۲ پرو به ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد بود. نمایشگر OnePlus Ace 2 Pro رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی و اولترا واید این تلفن هوشمند به ترتیب وضوح ۵۰ و ۴۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین تله فوتو نیز به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که وان پلاس ایس ۲ پرو به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری ColorOS 13.1 برخوردار باشد. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

وان پلاس Ace 2 Pro در میان داده های Geekbench مشاهده شد

همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، از دیگر ویژگی های OnePlus Ace 2 Pro می‌توان به برخورداری از اسپیکر های استریو، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، دکمه فیزیکی هشدار و فرستنده مادون قرمز اشاره کرد. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت‌ ۵,۵۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی