حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات پوکو M6 Pro 5G فاش شد + قیمت

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو آماده است تا از جدیدترین تلفن هوشمند خود در تاریخ ۵ آگوست (۱۴ مرداد) و در کشور هند، رونمایی کند. هم اکنون، رندر، مشخصات و قیمت پوکو M6 Pro 5G به بیرون درز کرده است. این دستگاه همچنین در میان داده های وب سایت Flipkart نیز مشاهده شده؛ اما وب‌سایت مذکور، به جز طراحی قاب پشتی این گوشی، اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

برخی از مشخصات پوکو M6 Pro  فاش شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر FullHD+

رندر و مشخصات پوکو M6 Pro 5G فاش شده است. رندر های منتشر شده، این تلفن هوشمند آینده پوکو را در دو رنگ مشکی و سبز نشان می‌دهند. دوربین سلفی این گوشی، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

در قاب پشتی این دستگاه نیز یک بلوک مستطیلی شکل بزرگ قرار گرفته که دوربین های دوگانه، فلاش LED و لوگو پوکو درون آن دیده می‌شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مقرون به صرفه آینده پوکو از یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰.۵:۹ برخوردار باشد.

رندر Poco M6 Pro

رندر Poco M6 Pro

همان طور که اشاره شد، دوربین سلفی Poco M6 Pro 5G درون یک پانچ هول قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این دوربین، از سنسور ۵ یا ۸ مگاپیکسلی برخوردار باشد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر (از نوع تشخیص عمق/ ماکرو) از سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

رندر Poco M6 Pro

رندر Poco M6 Pro

پوکو ام ۶ پرو ظاهر جذابی دارد. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ تأمین می‌کند. گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه Poco M6 Pro 5G از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. این دستگاه باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

رندر Poco M6 Pro

رندر Poco M6 Pro

قیمت پوکو ام ۶ پرو

منبع این گزارش ادعا می‌کند که پوکو ام ۶ پرو در سه نسخه (در هند) عرضه خواهد شد: نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۱۴,۹۹۹ روپیه (۱۸۱ دلار). نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۱۵,۹۹۹ روپیه (۱۹۳ دلار) و نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۶,۹۹۹ روپیه (۲۰۵ دلار).

تاریخ رونمایی پوکو M6 Pro 5G مشخص شد: ۱۴ مرداد ماه

نظر شما درباره این گوشی هوشمند مقرون به صرفه آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی