حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه ردمی کی ۶۰ اولترا رسماً اعلام شد: دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

امروز ردمی برخی از جزئیات گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود را فاش کرد. این کمپانی اعلام کرد که پرچمدار بعدی اش Redmi K60 Extreme Edition نام خواهد داشت. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات، تراشه و امتیاز AnTuTu ردمی کی ۶۰ اولترا بیندازیم.

امتیاز AnTuTu ردمی کی ۶۰ اولترا اعلام شد

تأیید شده است که ردمی کی ۶۰ اولترا از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس برخوردار خواهد بود. این کمپانی همچنین امتیاز بنچمارک AnTuTu تلفن هوشمند مذکور را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۱,۷۷۴,۷۱۴ شده است‌. از این رو، به نظر می رسد که Redmi K60 Ultra مجهز به D9200+ عملکرد بهتری نسبت به گوشی های برخوردار از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 موجود در بازار، داشته باشد. گفته می‌شود که پرچمدار آینده ردمی از تراشه PixelWorks X7 برخوردار بوده که تجربه گیمینگ بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

ردمی هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی K60 Ultra را اعلام نکرده است. اما برخی گزارش ها ادعا کرده اند که این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۶ آگوست به همراه چند محصول دیگر (مانند شیائومی پد ۶ مکس، شیائومی میکس فولد ۳ و Redmi Pad SE) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که ردمی کی ۶۰ اولترا از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ یا ۵,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. این دستگاه احتمالا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود.

امتیاز بنچمارک AnTuTu ردمی کی ۶۰ اولترا

مطابق با گزارش Playfuldroid، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده ردمی از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K بهره مند باشد. نمایشگر این دستگاه، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره دوربین K60 Ultra به بیرون درز نکرده است.

رندر های HD ردمی کی ۶۰ اولترا با کاور پشتی آن فاش شد

در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ماه)، شیائومی Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro برای عرضه در بازار جهانی، معرفی خواهند شد. حدس زده می شود که 13T Pro احتمالا نسخه ری‌برند شده کی ۶۰ اولترا خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی