حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مبارزه فیزیکی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ انجام نخواهد شد؟

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | چهره ها

بیش از ۱ ماه از خبر عجیب مبارزه فیزیکی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ می‌گذرد. کودک میلیاردر و پسر مارمولکی در این مدت هیچ اقدام عملی در زمینه تحقق این مبارزه برنداشته‌اند. بر اساس آخرین شنیده‌ها مبارزه فیزیکی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ انجام نخواهد شد. این شنیده‌ها از سوی مارک زاکربرگ نشأت می‌گیرد و شاید باید گفت خوش به حال ایلان ماسک‌ی که این رجزخوانی را شروع کرده بود!

مبارزه فیزیکی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

آغاز این ماجرا ۳۱ خرداد ماه امسال و با پست ایلان ماسک بود، پستی که در آن او اعلام کرد که اگر رئیس متا همین احساس را داشته باشد، “برای مسابقه قفس آماده است”.

پاسخ زاکربرگ یک استوری اینستاگرامی بود که در آن نوشت: «مکان را برای من بفرست»

اما اکنون بعید به نظر می رسد که این مبارزه برگزار شود. بر اساس نوار صوتی منتشر شده از زاکربرگ، او به کارمندان خود گفته که “مطمئن نیست این اتفاق بیفتد.”

در حالی که این یک نه مطلق نیست، اما به نظر می رسد که مسابقه قفس مارمولک و کودک میلیاردر قرار نیست اتفاق بیفتد.

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

بد نیست بدانید که زاکربرگ ۳۹ ساله اخیراً در جوجوتسو برزیلی به کمربند آبی ارتقا یافت و از زمان قرنطینه کووید در هنرهای رزمی و MMA تمرین کرده است. او اکنون سه تا چهار بار در هفته تمرین می کند.

ماه‌ها قبل از اینکه ماسک او را به مبارزه دعوت کند، زاکربرگ ویدیویی از مبارزه خود منتشر کرد. او توانست در اولین تورنمنت جوجوتسوی خود مدال‌های نقره و طلا کسب کرد.

ماسک ۵۲ ساله که زمانی ولادیمیر پوتین را هم به مبارزه غیرمسلحانه دعوت کرده بود تا در مورد آینده اوکراین تصمیم بگیرد، یک بار در شو روگان گفت که در کودکی در کاراته کیوکوشین، تکواندو و جودو آموزش دیده است.

او نسبت به زاکربرگ در مورد مبارزه جدی‌تر به نظر می‌رسید و توییت کرد که حرکت بزرگی به نام Walrus دارد که شامل دراز کشیدن بالای حریف و انجام هیچ کاری است!

تا پیش از این به نظر می‌رسید که نبرد بین این دو باید تا به حال اتفاق می‌افتاد. رئیس UFC گفته بود که در حال مذاکره با زاکربرگ و ماسک است و “هر دو نفر در مورد این موضوع کاملا جدی هستند.”

با این حال هنوز خبر رسمی درباره ادامه و سرانجام این رجزخوانی که با توییت ایلان ماسک آغاز شد، وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که اتفاق می‌افتد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)