حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی C51 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Realme، اخبار

ریلمی C51 در تایوان معرفی شد. این دستگاه، جدیدترین تلفن هوشمند ریلمی است که علیرغم قیمت مقرون به صرفه، مشخصات قابل توجهی دارد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند بیندازیم.

ریلمی C51 از تراشه Unisoc و نمایشگر ۹۰ هرتزی برخوردار است

ریلمی C51 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر، تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. تراشه Unisoc T612، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین گوشی ریلمی را بر عهده دارد. این همان تراشه ای است که در Realme C53 نیز به کار گرفته شده بود. به نظر می رسد C51 و C53 از نظر طراحی و مشخصات کاملاً مشابه یکدیگر هستند.

Realme C51

با وجود آنکه در ریلمی C53 از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده شده بود. اما Realme C51 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند جدید ریلمی نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، مجهز شده است. حافظه داخلی این تلفن هوشمند از طریق کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۲ ترابایت) قابل ارتقاء خواهد بود. Realme C51 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. این باتری به وسیله یک آداپتور ۳۳ واتی شارژ می‌شود.

قیمت Realme C51 

از دیگر ویژگی های Realme C51 می‌توان به برخورداری از سنسور اثر انگشت موجود بر روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی متری صدا، اندروید ۱۳، ضخامت ۷.۹۹ میلی متری و وزن ۱۸۶ گرمی اشاره کرد. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند در دو رنگ سبز نعنایی و مشکی کربنی وارد بازار می‌شود. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی قیمتی معادل ۱۲۷ دلار دارد. فروش این دستگاه از فردا (۲۵ جولای) در کشور تایوان آغاز خواهد شد.

ریلمی C53 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی