حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اندروید ChatGPT هفته آینده منتشر خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | اپلیکیشن

از زمان ارائه ChatGPT متعلق‌به OpenAI در ماه نوامبر سال گذشته، این چت‌بات هوش مصنوعی در دسترس تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته و برخی از عملکردهای پیرامون ما را تسهیل کرده است. حدود دو ماه پیش، اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS در اپ استور منتشر شد چراکه تا پیش از این، این چت‌بات تنها ازطریق وب در دسترس بود. حال، OpenAI به‌تازگی تأیید کرده است که نسخه اندروید ChatGPT را هفته آینده در Google Play Store منتشر خواهد کرد.

نسخه اندروید ChatGPT

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید چند ماه پس از اینکه نسخه رایگان آن در iOS برای آیفون و آیپدها ارائه شد، منتشر می‌شود.

این شرکت در توییتی اعلام کرد که ChatGPT برای اندروید هفته آینده بدون ذکر تاریخ دقیق منتشر می‌شود و به صفحه پیش‌سفارش در Google Play Store پیوند داده شده است، جایی که می‌توانید برای نصب آن پس از در دسترس قرار گرفتن این برنامه، اقدام کنید.

هنگامی که نسخه iOS برنامه ChatGPT در ماه مه منتشر شد، این شرکت اعلام کرد که نسخه اندروید آن را «به‌زودی» منتشر خواهد کرد و اکنون زمان آن فرارسیده است.

نسخه اندروید ChatGPT

نسخه اندروید ChatGPT

رقیب اصلی ChatGPT یعنی گوگل Bard، تاکنون اپلیکیشن موبایل اختصاصی خود به‌جای رابط مبتنی‌بر وب نداشته است، اما اگر نمی‌توانید چند روز برای دسترسی به ChatGPT با یک برنامه اختصاصی صبر کنید، برنامه Bing مایکروسافت از فوریه برای اندروید و iOS با استفاده از مدل Prometheus و GPT-4 در دسترس است.

این برنامه همچنین پس از اینکه داده‌های Sensor Tower و Similarweb نشان داد که ترافیک وب و نصب برنامه در ماه ژوئن کاهش یافته، ارائه شده است. در چند روز گذشته، برخی از کاربران آشکارا از «آهسته‌تر و غیرقابل‌اعتمادتر شدن GPT-4» شکایت کرده‌اند. OpenAI در این هفته به ادعای اخیر پاسخ داد و گفت که به آپدیت APIهای خود ادامه می‌دهد.

نظر شما درباره نسخه Android چت‌بات ChatGPT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

سلام

آقای ادمین عزیزجان
دیروز خوندم که اپلیکیشن اندروید اومده و در گوگل پلی میشه دریافت کرد

لینک دانلود هم دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی