حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات ریلمی C51 فاش شد: برخورداری از ویژگی مشابه Dynamic Island آیفون

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی تا کنون دو گوشی هوشمند از سری C را در بازار هند عرضه کرده است. Realme C55 در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شد. ریلمی C53 نیز همین چند روز پیش رونمایی شد. اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که این کمپانی برای عرضه یک گوشی جدید دیگر از سری C آماده می‌شود. رندر ها و مشخصات کلیدی ریلمی C51 توسط Paras Guglani، به اشتراک گذاشته شده است.

رندر های ریلمی C51 فاش شد: استفاده از ویژگی Mini Capsule

رندر های منتشر شده ریلمی C51 نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از یک ناچ قطره ای شکل برخوردار خواهد بود. این دستگاه از ویژگی Mini Capsule، مشابه Dynamic Island آیفون، در دو طرف ناچ استفاده می‌کند. Mini Capsule اطلاعات مفیدی از جمله میزان مصرف داده، تعداد گام‌ها، وضعیت شارژ و نوتیفیکیشن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این رندر ها همچنین نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور از فریم فلت برخوردار خواهد بود. در لبه سمت چپ فریم ورودی سیم کارت دیده می‌شود. در لبه سمت راست نیز دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته است.

رندر Realme C51

گفته می‌شود که Realme C51 در دو رنگ آبی روشن (که البته بیشتر شبیه سبز به نظر می‌رسد) و مشکی عرضه خواهد شد. همان طور که Gizmochina نیز اشاره می‌کند، هر دو نسخه دارای قاب پشتی دو تکه هستند. قسمت بالایی، که ماژول دوربین و فلاش LED قرار گرفته، طرحی براق دارد. اما سایر قسمت های قاب پشتی این تلفن هوشمند، مات است.

رندر Realme C51

قیمت احتمالی Realme C51

طبق اطلاعات منتشر شده، Realme C51 با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره سایر مشخصات C51 منتشر نشده است. انتظار می‌رود که قیمت این گوشی هوشمند آینده ریلمی کمتر از Realme C53 باشد. این دستگاه قیمتی معادل ۹,۹۹۹ روپیه (۱۲۲ دلار) داشت. Realme C51 اما احتمالاً قیمتی حدود ۸,۹۹۹ روپیه (۱۱۰ دلار) خواهد داشت.

ریلمی C53 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی