حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت استوری تلگرام رسما عرضه شد: فعلا برای کاربران پریمیوم

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شبکه‌های اجتماعی

تلگرام تصمیم دارد تا قابلیت Story را که تقریبا همه پلتفرم‌های اجتماعی از اسنپ‌چت ایده گرفتند، به پلتفرم خود اضافه کند. سه هفته پس از خبر اولیه، امروز آپدیت استوری تلگرام رسما عرضه شده است. با این حال یکی “اما”ی بزرگ دارد و آن این‌که حداقل در حال حاضر شما باید کاربر تلگرام پریمیوم باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

آپدیت استوری تلگرام فقط برای کاربران پریمیوم!

با ارائه آپدیت جدید Telegram برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و نسخه دسکتاپ می‌بینیم که قابلیت اضافه کردن Story برای کاربران اضافه شده است. اگر کاربر پریمیوم یا اصطلاحا پولی نباشید نمی‌توانید استوری بگذارید اما می‌توانید استوری دیگران را ببینید.

در حال حاضر این نسخه‌های تلگرام در iOS، اندروید و نسخه دسکتاپ ویندوزی قابلیت استوری را دارند:

۱- نسخه ۹.۶.۴ برای iOS

۲- نسخه ۹.۷ برای اندروید

۳- نسخه ۴.۸.۵ برای نسخه دسکتاپ ویندوز

شما می‌توانید با قرار دادن استوری در تلگرام مشخص کنید که چه کاربرهایی آن را ببینند. حتی پس از انتشار نیز این تنظیم قابل تغییر خواهد بود. برای استوری می‌توانید از عکس، فیلم یا متن استفاده کنید. همچنین قابلیت نوشتن روی عکس و فیلم نیز موجود است.

در پلتفرم‌های مختلف محل نشان دادن Story تلگرام متفاوت است. در موبایل با کشیدن انگشت به سمت پایین نوار استوری‌ها نمایان می‌شود. با باز کردن استوری یک شخص می‌توانید به آن ریپلای کنید، لینکش را کپی کرده و به اشتراک بگذارید و یا واکنش سریع نشان بدهید.

شما برای داشتن این قابلیت عضو کاربران پریمیوم تلگرام می‌شوید و ماهی ۵ دلار بپردازید؟ البته باید بدانید که این قابلیت فعلا در اختیار کاربران پریمیوم است و احتمالا به زودی برای همه کاربران فعال شود.

اخبار تکنولوژی و فناوری

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)