حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y27 4G با تراشه مدیاتک و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

به تازگی، Vivo Y27 5G در وب سایت جهانی ویوو ظاهر شده است. این شرکت اما هنوز به طور رسمی زمان عرضه و قیمت این تلفن هوشمند را اعلام نکرده.‌ در حال حاضر، ویوو Y27 4G در مالزی معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازیم.

ویوو Y27 4G از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند

ویوو Y27 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و صفحه نمایش آن نیز توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی Y27 4G دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. یک فلاش LED نیز در کنار این لنز های دوربین دیده می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

Vivo Y27 4G

تراشه مدیاتک Helio G85 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. برای این دستگاه، ۶ گیگابایت حافظه رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز در نظر گرفته شده است. همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، خوشبختانه Vivo Y27 4G از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژر سریع ۴۴ واتی برخوردار است. ادعا می‌‌شود که تنها در ۱۵ دقیقه، باتری این دستگاه از ۰ به ۲۹ درصد خواهد رسید.

Vivo Y27 4G

این تلفن هوشمند جدید ویوو از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری FunTouch OS 13 به طور پیش‌فرض استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G VoLTE، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB type-C و برخورداری سنسور اثر انگشت بر روی فریم کناری اشاره کرد. Vivo Y27 4G با قیمت ۱۵۳ دلار وارد بازار مالزی شده است. این دستگاه در دو رنگ مشکی شرابی و آبی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند امروز در بازار هند نیز معرفی شود.

گوشی ویوو Y27 5G با دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک رسما معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی