حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ برای ساعت‌های هوشمند مجهز به Wear OS رسما ارائه شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

حالا واتس اپ به طور رسمی برای ساعت های هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS در دسترس است. پیش از این، چندین ماه بود که یک نسخه بتا وجود داشت اما این نسخه جدید دیگر آزمایشی نیست و برای استفاده توسط عموم کاربران عرضه شده است.

واتس اپ برای ساعت‌های هوشمند

برای نصب و استفاده از آن، باید ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Wear OS 3 داشته باشید. این نسخه مخصوص واتس‌اپ برای ساعت هوشمند به شما امکانات زیر را می‌دهد:

  1. ۱- یک چند جدید را شروع کنید
  2. ۲- به پیام‌ها با متن پاسخ دهید
  3. ۳- پیام های صوتی ارسال کنید
  4. ۴- از ایموجی استفاده کنید
  5. ۵- تماس بگیرید
  6. ۶- پاسخ با پاسخ های سریع از پیش تعیین شده

به طور طبیعی، اگر ساعت هوشمند Wear OS 3 شما قابلیت اتصال داده تلفن همراه دارد (مدل سلولار باشد)، می‌توانید همه این کارها را بدون اینکه تلفن‌تان در نزدیکی شما باشد و یا به ساعتتان متصل باشد انجام دهید.

جالب است که انتشار این نسخه از واتس‌اپ دقیقاً یک هفته قبل از رویداد بزرگ Unpacked سامسونگ انجام شده است. مراسمی که طی آن این شرکت کره‌ای، در میان بسیاری موارد دیگر، ساعت‌های هوشمند Wear OS جدیدی را معرفی خواهد کرد. آیا این زمان بندی تصادفی است؟

به هر حال، اردیبهشت ماه بود که گوگل اعلام کرد Spotify گزینه‌های کاشی‌طور جدیدی را برای اپلیکیشن Wear OS خود در سال جاری منتشر می‌کند، بنابراین امیدواریم که به زودی این کاشی‌ها به دنیای اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای پلتفرم پوشیدنی گوگل تزریق شوند.

نظر شما چیست؟ واتس‌اپ مخصوص ساعت هوشمند برای شما مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)