حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Business گلکسی واچ ۶ سامسونگ در راه است؟

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

رویداد Galaxy Unpacked 2023 در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) و در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. در این رویداد، گوشی های هوشمند تاشو گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ معرفی می‌شوند. در کنار این گوشی ها، ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک رونمایی خواهند شد. هم اکنون گفته می‌شود که نسخه Business گلکسی واچ ۶ سامسونگ نیز در راه است.

اطلاعات زیادی درباره نسخه Business گلکسی واچ ۶ سامسونگ منتشر نشده است

هر دو مدل گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در اندازه های متفاوتی عرضه خواهند شد. در گذشته، گزارشی منتشر شد که جزئیات اندازه این ساعت های آینده سامسونگ را شرح می‌داد. در حال حاضر ادعا می‌‌شود که سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ شامل یک نسخه Business نیز خواهد بود. سامسونگ ممکن است برنامه متفاوتی برای فروش Galaxy Watch 6 داشته باشد. متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی از این برنامه را نمی‌دانیم. عرضه «نسخه Business» به چه معناست؟ تنها چیزی که می‌توانیم حدس بزنیم این است که می‌تواند به استراتژی فروش سامسونگ در مناطق مختلف مرتبط باشد.

Galaxy Watch 6 Classic

تقریباً تمام جزئیات درباره سری Galaxy Watch 6 منتشر شده است. تقریباً چیز دیگری باقی نمانده که درباره این ساعت های هوشمند آینده سامسونگ ندانیم. تنها چیزی که باقی مانده، رونمایی رسمی آن است. چندی پیش، اطلاعاتی درباره Galaxy Watch 6 Classic فاش شد. حتی تصاویری منتشر شد که طراحی این ساعت هوشمند آینده سامسونگ را نشان می‌داد.

مطابق با گزارش SamMobile، با وجود آنکه اطلاعات زیادی درباره Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic داریم، اما درباره Galaxy Watch 6 Business اینطور نیست. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز درباره برنامه خود برای گلکسی واچ ۶، اظهار نظر نکرده است. برای آگاهی یافتن از اطلاعات رسمی، باید منتظر برگزاری رویداد گلکسی آنپکد بمانیم. این رویداد در تاریخ ۲۶ جولای برگزار خواهد شد.

اندازه های گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ چیست؟ نسخه Business برای چه کسانی طراحی شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی