حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 Pro فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار می‌رود OnePlus Ace 2 Pro به زودی برای عرضه در بازار چین، معرفی شود. در حال حاضر یک افشای اطلاعاتی جدید، زمان رونمایی احتمالی این دستگاه را فاش کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در ماه آگوست معرفی خواهد شد. همچنین مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 Pro نیز فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

وان پلاس Ace 2 Pro در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اوایل شهریور) معرفی می‌شود

این گزارش از طریق یک منبع آگاه در Weibo منتشر شده است. این افشاگر اطلاعات، مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 Pro را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی خمیده OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. گران قیمت ترین نسخه OnePlus Ace 2 Pro به ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از سه لنز دوربین در قاب پشتی خود برخوردار باشد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX890 استفاده می‌کند. دوربین های دیگر، وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این گوشی هوشمند، وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. بر اساس گزارش های منتشر شده، OnePlus Ace 2 Pro از یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این کمپانی سازنده گوشی های هوشمند چینی، OnePlus Open (اولین تلفن هوشمند تاشو این شرکت) را در ماه آگوست برای عرضه در بازار جهانی معرفی کند. احتمالا Ace 2 Pro نیز در همین ماه راهی بازار چین خواهد شد. در نهایت، به خاطر داشته باشید که اطلاعات منتشر شده، در حد شایعه بوده و نمی‌توان به طور کامل از صحت آن ها، اطمینان داشت.

یک نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم برای OnePlus Ace 2 Pro با ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد

نظر شما درباره OnePlus Ace 2 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی