حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران Threads تنها 5 روز پس از انتشار به 100 میلیون نفر رسید

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اپلیکیشن جدید Threads اینستاگرام تاکنون از 100 میلیون کاربر عبور کرده است، به این معنی که عضویت در آن به‌طور چشمگیری سریع‌تر از ChatGPT بوده است. لازم‌به‌ذکر است که چت‌بات متعلق‌به OpenAI پس از دو ماه از این تعداد کاربران عبور کرد، اما Threads که روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد، تنها درعرض 5 روز به این مرز رسیده است.

تعداد کاربران Threads

Threads تقریباً بلافاصله به موفقیت اولیه رسیده است. در دو ساعت اول این اپلیکیشن به 2 میلیون کاربر رسید و پس از آن به‌طور پیوسته به 5 میلیون، 10 میلیون، 30 میلیون و سپس 70 میلیون رسید. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، روز جمعه گفت که انتشار Threads بسیار فراتر از انتظارات بوده است.

کاربران فقط در این اپلیکیشن ثبت‌نام نمی‌کنند، بلکه پست‌هایی را نیز منتشر می‌کنند. از روز پنجشنبه، گزارش شده است که تاکنون بیش از 95 میلیون پست و 190 میلیون لایک در این برنامه به‌اشتراک گذاشته شده است.

تعداد کاربران Threads

تعداد کاربران Threads

با این اوصاف، Threads هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا می‌توان به نقطه‌ای برسد که قابل رقابت با توییتر باشد یا خیر. به‌گفته‌ی آدام موسری، مدیر اینستاگرام، متا به‌طور خاص به‌دنبال رقابت با توییتر و جایگزینی آن نیست و این شرکت همچنین قرار نیست فعالیت‌های سیاسی و اخبار خشونت‌آمیز را در این پلتفرم ترویج کند، اما ممکن است جایی باشد که مردم برای گفتگو به آنجا می‌روند.

در پاسخ به صعود سریع و رقابت رو‌به‌رشد Threads، توییتر با نامه‌ای از متا به‌عنوان مالک اینستاگرام و تردز شکایت کرد. این نامه القا می‌کند که متا ممکن است کارمندان سابق توییتر را با دسترسی به اسرار تجاری حساس استخدام کرده باشد. این حرکت نشانگر میزان نگرانی و رقابت این دو غول شبکه‌های اجتماعی است.

رشد فوق‌العاده Threads در 48 ساعت ابتدایی خود گواهی بر جذابیت برنامه و قدرت پایگاه کاربری موجود اینستاگرام است. Threads با پتانسیل رسیدن به 100 میلیون کاربر، خود را به‌عنوان یک رقیب ترسناک در عرصه شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده است.

نظر شما پیرامون عبور تعداد کاربران Threads از 100 میلیون نفر در کمتر از یک هفته از انتشار آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی