حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ گوگل مپ به ویژگی رسمی Android Auto تبدیل شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

در ماه فوریه، گوگل مپ یک ویژگی مورداستقبال را به‌دست آورد که به این اپلیکیشن اجازه می‌داد تا در داشبورد Android Auto و همچنین در گوشی‌های هوشمند متصل اندرویدی به‌طور همزمان نمایش داده شود. بااین‌حال، ممکن است به یاد داشته باشید که اضافه شدن این ویژگی تنها برای مدت‌زمان کوتاهی بود و بعدها معلوم شد که یک قابلیت ناخواسته است و پس از مدتی نیز از Google Maps حذف شد. خوشبختانه، گوگل بار دیگر این ویژگی را برای Android Auto منتشر کرده است، این‌بار اما به‌صورت رسمی و احتمالاً دائمی.

باگ گوگل مپ، ویژگی رسمی Android Auto

بسیاری از کاربران Reddit اخیرا گزارش داده‌اند که اکنون می‌توانند از ناوبری Google Maps در داشبورد Android Auto و تلفن‌های Android متصل به‌طور همزمان استفاده کنند. این بار، این ویژگی ممکن است یک افزوده رسمی باشد که گوگل آن را برای همیشه ارائه می‌کند.

چند روز پیش و در 28 ژوئن، گوگل برنامه Maps خود را برای تلفن‌های همراه به‌روز کرد. این نسخه، برنامه را به نسخه 11.85.0300 رساند. در لاگ رسمی تغییرات، گوگل اشاره می‌کند که آخرین به‌روزرسانی «رفع اشکالاتی را ارائه می‌دهد که محصول ما را بهبود می‌بخشد تا به شما در کشف مکان‌های جدید و پیمایش کمک کند». به‌نظر می‌رسد توضیحات برای آنچه که اکنون در مورد Android Auto اتفاق افتاده، مناسب است، اما بازهم تغییرات ثبت‌شده به‌طور کامل به این قابلیت جدید اشاره نکرده است.

باگ گوگل مپ، ویژگی رسمی Android Auto

باگ گوگل مپ، ویژگی رسمی Android Auto

امیدواریم این بار اضافه شدن این حالت اتفاقی نباشد و کاربران گوشی‌های اندرویدی همچنان بتوانند از Google Maps هنگام اجرای Android Auto روی داشبورد ماشین‌های متصل خود استفاده کنند.

داشتن Google Maps روی نمایشگر گوشی هوشمندتان درحالی‌که Android Auto فعال است، مخصوصاً برای رانندگانی مفید است که اتومبیل‌هایشان از Android Auto پشتیبانی می‌کند اما داشبورد آن‌ها کنترل‌های لمسی ندارند. در این موارد، پیمایش منوهای Google Maps با استفاده از گوشی‌های اندرویدی درحالی‌که Android Auto فعال است، بسیار راحت‌تر خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون اضافه شدن یک ویژگی رسمی به Android Auto که پیش از این باگ گوگل مپ بوده است، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی