حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آتی گلکسی واچ برای کاربران دارای مچ‌های تتو شده مفید خواهد بود

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

محصولاتی که در مقیاس انبوه ساخته می‌شوند، عموم کاربران را هدف می‌گیرند. از آن‌جا که عموم کاربران تتو ندارند یا اگر دارند شاید دور مچ دست آن‌ها نباشد، ساعت‌های هوشمند تاکنون آنچنان به کاربران دارای تتو روی مچ دست توجهی نداشته است. از این جهت این دسته کاربران قابل توجه هستند که حسگر پایش علائم سلامتی ساعت‌های هوشمند با تتو مشکل دارند. خبر خوب این که آپدیت آتی گلکسی واچ برای کاربران دارای مچ‌های تتو شده مفید خواهد بود.

آپدیت گلکسی واچ

سنسور BioActive گلکسی واچ ۵ سامسونگ پیشرفت کرده و می‌تواند داده‌های سلامتی و فعالیت‌های تناسب اندام را به طور دقیق و قابل اطمینان ردیابی کند. اما تقریباً همه ساعت‌های هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگر، در خواندن اطلاعات سلامتی و تناسب اندام از مچ‌های خالکوبی شده با مشکل مواجه هستند.

جوهر استفاده شده تتو می‌تواند مانع از این می‌شود که گلکسی واچ بتواند داده‌های سلامتی آن را ثبت کند. در چنین مواردی، ویژگی‌هایی مانند “تشخیص پوشیدن” ساعت به درستی کار نمی‌کنند. تتو یا همان خالکوبی باعث می‌شود که ساعت فکر کند پشت مچ دست شما بسته نشده و این می تواند به مشکلات دیگری مانند روشن نشدن سنسورهای تناسب اندام و سلامت منجر شود.

ظاهراً این مشکل در مورد دقت سنسور و خالکوبی هم برای اکثر ساعت‌های هوشمند وجود دارد، حتی اپل. اما خبر خوب این که سامسونگ در حال کار بر روی راه حل است.

گلکسی واچ در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به روز رسانی خواهد شد

ناظر انجمن سامسونگ که مسئول برنامه Galaxy Wear است اخیرا در تالارهای گفتمان رسمی به کاربری پاسخ داده و توضیح می دهد که توسعه دهندگان سامسونگ در حال کار بر روی اضافه کردن ویژگی‌ای هستند که باید تشخیص پوشیدن را برای کاربرانی که روی مچ خود خالکوبی می کنند بهبود بخشد.

ناظر سامسونگ می‌گوید این به‌روزرسانی در نیمه دوم سال 2023 منتشر می‌شود. براساس این بازه زمانی مبهم، این ویژگی می‌تواند بخشی از به‌روزرسانی‌های One UI Watch 5 و Wear OS 4 باشد.

این آپدیت باید سری آتی گلکسی واچ 6 عرضه شود و پس از رویداد Unpacked برای سری گلکسی واچ 4 و واچ 5 عرضه شود.

شما روی مچ دست خود تتو دارید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)