حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۲ در بخش دوربین پیشرفت خوبی خواهد داشت

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

هنوز فاصله قابل‌توجهی تا رونمایی OnePlus 12 داریم. با این حال کارخانه شایعات بیکار نمی‌نشیند. آنطور که می‌شنویم احتمالا وان پلاس ۱۲ در بخش دوربین پیشرفت خوبی خواهد داشت.

دوربین وان پلاس ۱۲

انتظار داریم که وان پلاس 12 حوالی زمستان برای بازار جهانی عرضه شود. البته طبق روال رونمایی‌های OnePlus احتمالا اواخر پاییز این دستگاه در بازار چین معرفی خواهد شد.

این گزارش جدید چندین پیشرفت کلیدی را نوید می دهد. شاید قابل توجه ترین ارتقا مربوط به بخش دوربین باشد. سنسور دوربین اصلی با یک سنسور جدید جایگزین خواهد شد. ما امیدواریم شاهد یک تصویر 1 اینچی مانند چیزی که در Oppo Find X6 Pro استفاده شد، باشیم.

وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس ۹ پرو

این گزارش همچنین به یک لنز تله فوتو جدید اشاره می کند اما می‌گوید همان حسگر تصویر 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 RGBW همچنان پشت این لنز جدید، استفاده خواهد شد. ما امیدواریم که شاهد افزایش برد زوم بیشتری باشیم زیرا OnePlus 11 دارای زوم ۲ برابری بسیار عادی است، اگرچه از نظر کیفیت بسیار خوب به نظر می‌رسد.

نمایشگر نیز با پنل نسل بعدی ارتقا پیدا می کند. اگر بخواهیم حدس بزنیم، این یک پنل OLED LTPO 4 خواهد بود.

شایعه شده است که OnePlus 12 از شارژ سریعتر و طراحی متقارن بهره می برد. شارژر نسل قبل ۱۰۰ وات بود پس باید به دنبال عددی بیشتر از آن باشیم. درباره طراحی متقارن ما واقعاً نمی دانیم چه معنایی دارد، اما شاید به جزیره دوربین اصلی اشاره دارد که احتمالا وسط قاب پشتی قرار می‌گیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر OnePlus 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)