حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی به تولید گوشی هوشمند حداقل تا چند سال آینده ادامه خواهد داد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی اخیراً گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده جذابی تولید کرده است، اما این دستگاه‌ها را در تعداد زیاد نمی‌فروشد. به‌طور طبیعی، این ممکن است شما را به تعجب وادار کند که آیا غول الکترونیک ژاپنی در مقطعی تصمیم خواهد گرفت تا ضررهای خود را کاهش داده و به‌طور کلی از تجارت گوشی‌های هوشمند به‌دنبال شرکت‌هایی مانند LG و HTC خارج شود یا خیر. به‌نظر می‌رسد پاسخ این سؤال منفی است؛ چراکه اخیراً سونی با تمدید قرارداد خود با کوالکام به‌منظور تأمین تراشه‌های مورداستفاده در اسمارت‌فون‌ها، به‌طور غیرمسقتیم تأیید کرده است که حداقل تا چندین سال آینده به تولید گوشی هوشمند ادامه خواهد داد.

تولید گوشی هوشمند توسط سونی

کوالکام به‌تازگی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که قرارداد همکاری خود با سونی برای تأمین تراشه اسنپدراگون مورداستفاده در گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت ژاپنی را تمدید کرده است. این یک معامله «چندین ساله» است و دستگاه‌های پریمیوم، سطح بالا و میان‌رده را پوشش می‌دهد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «تلاش‌های مشترک سونی و کوالکام بر ادغام پلتفرم‌های موبایل پیشرفته اسنپدراگون در سری آینده گوشی‌های هوشمند سونی متمرکز خواهد بود و به کاربران قابلیت‌های پیشرفته‌تر، عملکرد بالاتر و تجربیات کاربری فراگیرتر را ارائه می‌کند».

تولید گوشی هوشمند توسط سونی

تولید گوشی هوشمند توسط سونی

تسوتومو هاماگوچی، رئیس واحد تجاری ارتباطات سیار سونی، نیز بیان کرده است:

«Xperia 1 V که جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سونی با تراشه Snapdragon 8 Gen 2، با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با Qualcomm Technologies هستیم تا تجربیات ممتاز و قانع‌کننده‌ای را در تلفن‌های هوشمند آینده با پردازنده‌های اسنپدراگون ارائه دهیم. ما همیشه به نظرات مشتریان خود گوش می‌دهیم تا فناوری پیشرفته‌ای را توسعه دهیم که انتظارات آن‌ها را برآورده کند و فراتر از آن نیز باشد و اعتماد داریم که Qualcomm Technologies به ما کمک می‌کند تا این صنعت را به‌پیش ببریم.»

نظر شما درباره تمدید قرارداد کوالکام و سونی و ادامه روند تولید گوشی هوشمند توسط شرکت ژاپنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی